دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 شهريور 1396 - 17:13
ضیاء هاشمی مطرح کرد؛

نشریات دانشجویی، دانشگاه را به سمت آرمان‌های متعالی حرکت می‌دهد

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاهیان و دانشجویان ما طرفدار عدالت، کرامت و حریت هستند و طرفدار ارزش‌ها و آرمان‌هایی که ما باید این مساله را به فال نیک بگیریم.
کد خبر : 210192

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر سیدضیاء هاشمی روز چهارشنبه در آخرین مراسم اختتامیه دهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی موسوم به تیتر ۱۰ در جمع حاضران گفت: «میزان مشارکت دانشجویان در این رویداد بزرگ دانشگاهی نسبت به سال‌های قبل رشد چشمگیری داشته است که این نشان از پیشرفت و تحول در فضای رسانه‌ای دانشگاه‌هاست.»


او ادامه داد: «بدون شک نشریات دانشجویی برای یک دانشگاه یک موفقیت و ابزاری است که دانشگاه را به سمت آرمان‌های متعالی حرکت می‌دهد. از این رو باید توجه ویژه‌ای نسبت به نشریات دانشجویی از سوی مسئولان شود.»


سرپرست وزارت علوم ادامه داد: «مردمسالاری دینی محصول انقلاب اسلامی و مطالبه انقلابیون است. هر چهره مسلمان و هر عنصر انقلابی باید مطالبه آزادی باشد. دانشگاهیان و دانشجویان ما طرفدار عدالت، کرامت و حریت هستند و طرفدار ارزش‌ها و آرمان‌هایی که ما باید این مساله را به فال نیک بگیریم. دانشگاه‌های ما کانون آرمان‌های انقلابی ما است و ما باید در این مسیر تلاش بیشتری کنیم. البته مدعی نیستیم که همه خواسته‌های ما و مطالبات‌مان تحقق یافته، اما در حد بضاعت خود تلاش می‌کنیم که به اهداف مورد نظر دست یابیم.»


او گفت: «انشالله در دولت دوازدهم بتوانیم این مطالبات را به دست بیاوریم البته این مهم بدون مشارکت دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه‌ها محقق نمی‌شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته