دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1396 - 11:18
گرامی خبر داد؛

دایره‌المعارف دفاع مقدس تهیه می‌شود

مسئول سازمان ادبیات و تاریخ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نشست فرماندهان بسیج دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از تالیف دایره‌المعارف دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر : 208852

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سرتیپ حمیدرضا گرامی، در نشست فرماندهان بسیج دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که صبح امروز با حضور دکتر فرهاد رهبر، در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، درباره فعالیت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: «در سال ۹۵ حدود ۷۰۰ عنوان کتاب در حوزه‌های پژوهشی، ادبیات و خاطره‌نویسی برای آشنایی نسل جوان با دفاع مقدس منتشر شد. همچنین با تلاش بنیاد درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود.»


او ادامه داد: «در سازمان ادبیات و تاریخ، برنامه‌ها در سه حوزه راهبری می‌شود. حوزه اول دایره‌المعارف دفاع مقدس به عنوان یک کار علمی که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است. فعالیت در دو حوزه ادبیات دفاع مقدس و آموزش‌ها نیز بخش‌های دیگری از برنامه‌های بنیاد هستند.»


گرامی در پایان گفت: «کنگره شعر دانشجویی نیز در دستور کار بنیاد است. در این حوزه توقع زیادی وجود دارد و یکی از کمبودهای اصلی ادبیات دفاع مقدس نیز در این بخش است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته