دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جزئیات برگزاری مرحله پایانی جشنواره تیتر۱۰

بزرگترین رویداد رسانه‌ای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور موسوم به جشنواره "تیتر۱۰" از ۱۳ تا ۱۵ شهریور در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار می‌شود.
کد خبر : 207830

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دهمین دوره «جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور با عنوان "تیتر۱۰" در سه بخش اصلی شامل "آثار برگزیده"، "نشریات برگزیده" و "فضای مجازی" و همچنین دو بخش "ویژه و "نویسندگان برتر" برگزار شده است و اکنون در ایستگاه پایانی برترین‌های خود را خواهد شناخت.


این جشنواره با هدف ظرفیت‌سازی در فعالان و علاقه‌مندان نشریات دانشجویی جهت ارتقای روزنامه‌نگاری تخصصی از طریق معرفی چهره‌های موثر این نشریات به جامعه رسانه‌ای کشور و توسعه کمی و کیفی نشریات دانشجویی برگزار می‌شود. دانشجویان علاقه‌مند در دو بخش سراسری شامل دانشجویان دانشگاه‌های وزارت علوم، دانشگاه آزاد و وزارت بهداشت و در بخش درون دستگاهی منحصر به دانشگاه‌های علوم پزشکی به رقابت مطبوعاتی پرداختند.


ارسال بیش از ۳۷ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره "تیتر۱۰"


بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره "تیتر۱۰" بیش از ۳۷ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده که از این تعداد ۶۴۹ اثر پس از دو مرحله داوری به مرحله سوم راه یافته است. از میان این تعداد آثار، ۲۷۰ اثر در رقابت بین دستگاهی و ۲۱۹ اثر نیز در رقابت درون دستگاهی وزارت بهداشت به مرحله پایانی جشنواره "تیتر۱۰" راه‌ یافته‌اند.


مرحله پایانی این جشنواره از صبح روز یکشنبه ۱۲ شهریور با پذیرش دانشجویان شرکت‌کننده کار خود را آغاز می‌کند. بازدید از موسسات خبری و کاخ موزه سعدآباد از برنامه‌های تفریحی و گردشگری روز نخست است.


شروع مراسم اختتامیه و برگزاری انتخابات


"تیتر۱۰" در روز دوشنبه ۱۳ شهریور ماه، کار خود را با برپایی کارگاه‌های تخصصی و مراسم اختتامیه اول درون دستگاهی وزارت بهداشت آغاز می‌کند. در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه نیز کارگاه تخصصی، بازدید از آثار برگزیده و اختتامیه سراسری بین دستگاهی نیز از برنامه‌های این جشنواره‌ است .


از دیگر برنامه‌های مهم این جشنواره انتخابات شورای مرکزی ناظر بر نشریات و انتخابات خانه نشریات وزارت بهداشت است.


عناوین کارگاه‌های آموزشی


با هدف آشنایی بیشتر شرکت‌کنندگان در جشنواره با مسائل فنی و کارشناسی رسانه و مطبوعات، ۲۰ کارگاه آموزشی نیز در روزهای ۱۳ و ۱۴ شهریور، پیش از آیین اختتامیه در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.


کارگاه‌های خبرنویسی، مصاحبه، گزارش، طنز نویسی، ویراستاری، اینفوگرافی، عکاسی خبری، فن بیان و اجرا، کاریکاتور، نویسندگی خلاق، گرافیک و صفحه آرایی و حقوق نشریات دانشجویی از جمله‌ کارگاه‌هایی است که برای شرکت کنندگان در جشنواره تدارک دیده شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته