دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1396 - 09:58

دانشگاهیان به نیابت از شهید حججی، به پابوس سیدالشهدا(ع) رفتند

روز گذشته، مراسم سلام اول چندین کاروان دانشگاهی اعزام شده به کربلا ، به نیابت از شهید مجاهد و مظلوم مدافع حرم ، شهید محسن حججی در ورودی باب القبله حرم مطهر برگزار شد.
کد خبر : 202577

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از لبیک، در این مراسم دانشگاهیان یاد و خاطر همه شهدا را گرامی داشته و به نیابت خاص از شهید حججی در روضه سید الشهدا (علیه السلام) اشک معرفت و ماتم ریختند و پایداریشان به راه پر فیض شهدا و سید شهیدان عالم را دوباره اعلام کردند.


دانشگاهیانی که در سنگر دانش و معرفت افزایی و با هدف والای خدمت به نظام اسلامی، مشغول جهاد کبیرند و امنیت امروز مملکت اسلامی مان را ثمره رشادت‌ها و دلاوری‌های خالصانه و مردانه مدافعان حرمی می‌دانند که در صدها کیلومتر دورتر از وطن عزیزمان جانشان را کف دست گرفته‌اند و جهاد می‌کنند.


یاد و خاطره همه شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس،شهدای ترور، شهدای مدافع حرم و شهیدان امنیت و امام شهیدان را گرامی می‌داریم و برایشان از درگاه خداوند منان درخواست علو درجات داریم.


محسن حججی جوان ۲۵ ساله مدافع حرم که در نبرد با کوردلان داعشی به شهادت رسید، از فعالان فرهنگی نجف آباد و یکی از جوانان بسیجی بود که تنها به خاطر احساس تکلیف و وظیفه در دفاع از حرم اهل بیت (ع) به نبرد با تکفیری ها رفت و پس از ۲ روز اسارت، به دست تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.


انتهای پیام/

برچسب ها: کربلا محسن حججی
ارسال نظر
قالیشویی ادیب