دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1396 - 17:02
کلانتری در مراسم معارفه مدیران حوزه فرهنگی دانشگاه؛

تغییر و تحول در دانشگاه آزاد اسلامی برای رشد و تکامل است

جلسه تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید امور فرهنگی و اجتماعی و همچنین رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی، امروز با حضور دکتر ابراهیم کلانتری، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه در سازمان مرکزی برگزار شد.
کد خبر : 197876

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه با تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و آغاز هفته کرامت گفت: «وظیفه انسانی و ایمانی حکم می‌کند از خدمت‌گزارانی که سال‌ها در دانشگاه زحمت کشیده‌اند تقدیر و تشکر شود. گردش مسئولیت‌ها، یک اقدام مثبت است و به تحول، تنوع، رشد و ارتقای شخص و مجموعه کمک می‌کند.»


او ادامه داد: «به برکت خون شهدا و مرارات‌هایی که چند نسل کشیده‌اند، خداوند متعال فضایی را فراهم کرده که در گوشه گوشه جمهوری اسلامی ایران می‌توان خدمت کرد؛ در واقع برای فردی که می‌خواهد خدمت کند هیچ نوع کسری وجود ندارد. تغییر و تحول در دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه رشد، اعتلا و تکامل دانشگاه است.»


کلانتری در این جلسه از زحمات دکتر حبیب‌الله اسماعیلی مدیرکل پیشین امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد و همچنین دکتر سید‌بابک فرزانه رئیس پیشین پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر کرد.


همچنین در این نشست صمیمانه، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برای رضا نصیری مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد و دکتر عبدالمجید طالبتاش رئیس پژوهشکده قرآن و عترت این دانشگاه آرزوی توفیق کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته