دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مرداد 1396 - 13:35
نیازی در گفت‌وگو با آنا

رژیم صهیونیستی با توحش مدرن، جعلی‌بودن خود را بیش از پیش نمایان ساخت

معاون اجرایی مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: سرکوب نمازگزاران نقض آزادی و حقوق‌ اولیه بشریست و افکار عمومی رژیم صهیونیستی را منفور می‌دانند.
کد خبر : 197415

سامان نیازی، معاون اجرایی مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا ضمن محکومیت حوادث مسجدالاقصی؛ گفت: «رژیم صهیونیستی با توحش مدرن جعلی‌بودن خود را بیش از پیش نمایان ساخت، فلسطین همچنان مظلوم است. سرکوب نمازگزاران نقض آزادی و حقوق‌ اولیه بشریست و افکار عمومی رژیم صهیونیستی را منفور می‌دانند.»


او ادامه داد: «توحش مدرن در رفتار‌های پر‌خطر صهیونیست‌ها مشهود است. مسجدالاقصی یک مکان مقدس برای مسلمانان است و‌ جنایت صهیونیست‌ها بسیار عجیب است.»


نیازی افزود: «اینکه با اعمال عبادی اینگونه برخورد شود، نشان‌دهنده ضعف ایدئولوژی این رژیم جعلی بوده و ماهیت پوچ این رژیم را بیش از پیش نمایان می‌سازد. باتوجه به حمایت‌های این رژیم از تروریست‌ها و شکست‌های مفتضحانه آنان در منطقه، درماندگی و دستپاچگی صهیونیست‌ها به اوج خود رسیده است.»


معاون اجرایی مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: «مجامع آزادی‌خواه و نهاد‌های مستقل حقوق بشری باید واکنشی قاطع نسبت به این عقب‌ماندگی و درماندگی صهیونیست‌ها داشته باشند. منطقه غرب آسیا آبستن حوادث مهمی است و توصیه جدی به صهیونیست‌ها این است دست از شیطنت بردارند. رژیم صهیونیستی از اقدامات تحریک آمیز در این منطقه که وضعیتی حساس دارد دست بردارد و شهرک‌سازی را نیز متوقف سازد‌. فلسطین متعلق به فلسطین است، فلسطین متعلق به دنیای اسلام است و همگان این مسئله را باید به خوبی درک کنند.»


نیازی در پایان افزود: «مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نهاد‌های مستقل حقوق بشری در کنار مردم مظلوم فلسطین ایستاده است و از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته