دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1394 - 14:57
در پیامی به سومین همایش دبیران، کارشناسان و مسئولان کانون‌های قرآن و عترت(ع)

منادی: ثقلین سفارش شده پیامبر رحمت، تنها راه گریز از لغزش‌های زندگی است

نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در آذربایجان شرقی تصریح کرد: در عصر بلبشوی امروز و در پریشان حالی قرن21 که جنگ ها، خونریزی ها و فقدان هویت بشری بلوا به پا کرده است، حبل المتین قرآن و عترت(ع) یگانه طریق سعادتمندی و گریز از ناهنجاری های گریبانگیر بشریت امروز است.
کد خبر : 19044

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، سومین همایش دبیران، کارشناسان و مسئولان کانون های قرآن و عترت(ع) استان های آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، کردستان، قزوین و البرز با قرائت پیام دکتر علیرضا منادی از سوی حجت الاسلام حمید واعظی معاون فرهنگی و اجتماعی واحد تبریز به کار خود ادامه داد.


در پیام منادی آمده است: در عصر بلبشوی امروز و در پریشان حالی قرن21 که جنگ ها، خونریزی ها و فقدان هویت بشری بلوا به پا کرده است، حبل المتین قرآن و عترت(ع) یگانه طریق سعادتمندی و گریز از ناهنجاری های گریبانگیر بشریت امروز است.


وی افزود: در عصر حاضر که ایدئولوژیست ها و نظریه پردازان چیره دست غربی در ارائه برنامه های نظام مند اجتماعی عاجزند و راهکارهای مکاتیب مدعی اروپایی و ایسم ها و ایست های جهان بینی های دانشمندان غرب و شرق دوائی بر درد بی درمان سردرگمی های بشر ناظر و عصر تکنولوژی ارائه نداده است.


نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در هیأت امنای آذربایجان شرقی در این پیام تصریح کرد: ثقلین ودیعه سفارش شده از پیامبر مهر و رحمت تنها راه گریز از نابسامانی ها و لغزش های نوین زندگی است و ایران اسلامی به عنوان پیشرو داعیه ی تمسک به حبل المتین قرآن و عترت در سایه اتکال به ریسمان الهی و الهام از این دوبال پرواز سعادت با قدرت و اقتدار در عرصه های بین المللی، هسته ای و اجتماعی به پیش می رود و خالصان خدوم قرآن و عترت در عرصه ای گام برمی دارند که سعادت و عقبی را رقم می زنند و در راه نیل جوانان مرز و بوم اسلامی برای آتیه ای آرام و سعادتمند تلاش می نمایند که این مساعی متبرک و این اهمیت جازم و شامل قابل تقدیر و در خور تحسین است.








واعظی: مسئولان کانون های قرآن و عترت(ع) باید خود مظهر و عامل به قرآن باشند تا لفظ و عملی تأثیرگذار داشته باشند

در بخش پایانی این پیام ضمن ارج نهادن به زحمات خادمین سومین همایش میان استانی دبیران کانونهای قرآن و عترت اظهار امیدواری شده تا با اتکال از عنایت ایزد منان ودر ظل توجهات قائم آل محمد وتحت منویات مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله) و با سیر در خط مشی ترسیمی نظام مقدس جمهوری اسلامی و سازمان پر افتخار دانشگاه آزاد اسلامی برای نهادینه کردن فرهنگ قرآنی و تثبیت اندیشه ی طاهر عترت(ع) بتوانیم ایرانی آزاد، سرافراز با جوانانی خلاق و متدین را رقم زنیم.


در بخش دیگر این همایش معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز گفت: ما باید خداوند را شاکر باشیم که ما را در مسیر و خدمت به قرآن و اهل بیت و در کانون های قرآن و عترت(ع) قرار داده است.



معاون اجتماعی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز افزود: آنچه خداوند و پیامبر از ما می خواهد تنها صوت و لحن و تلاوت زیبا نیست بلکه عمل به قرآن و اثرگذاری قرآن وعترت(ع) بر ما است.


وی تصریح کرد: مسئولان کانون های قرآن و عترت(ع) باید خود مظهر و عامل به قرآن باشند تا لفظ و عملی تأثیرگذار داشته باشند.


واعظی گفت: مدل سازی در مباحث قرآن و عترت(ع)، بررسی استفاده از شیوه های نوین، خلاق، تکنولوژی های جدید،فضای مجازی و... در مباحث قرآن و عترت(ع) بررسی روشهای خلاق جهت تشکیل گروههای قرآن و عترت دانشجویی،بررسی شیوه اجرایی مناسب و طرح های آموزشی مورد نیاز کارشناسان کانون های قرآن و عترت برخی از موضوعات مورد بحث در این همایش خواهدبود.


به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و باهمکاری ستاد هماهنگی استان آذربایجان شرقی سومین همایش دبیران، کارشناسان و مسئولان کانون های قرآن و عترت(ع) شمال غرب کشورامروز سی ام و 31 اردیبهشت ماه سالجاری در مجتمع طلاعیه تبریز درحال برگزاری است و تا فردا سی و یکم اردیبهشت ادامه می یابد.


انتهای پیام/

برچسب ها: واحد تبریز
ارسال نظر
هلدینگ شایسته