دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 تير 1396 - 16:10

با پیشنهاد بهترین نام، از موزه ملی علوم و فناوری جایزه بگیرید

دبیر علمی سومین جشنواره سراسری «علم برای همه» اعلام کرد که موزه ملی علوم و فناوری برای پیشنهاد بهترین نام به خانواده برگزیده بخش ویژه این جشنواره، جایزه‌ای نفیس اهدا می کند.
کد خبر : 190256

به گزارش گروه علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی موزه ملی علوم و فناوری، صونا آقابابایی گفت: «سومین جشنواره «علم برای همه» همچون سال‌های گذشته در دو بخش عمومی و ویژه در آبان‌ماه 96 همزمان با هفته علم برگزار می‌شود. با توجه به شعار جهانی ایکوم در خصوص فرهنگ‌سازی و حل یکی از معضلات فرهنگی، اجتماعی و محیط‌زیستی جامعه توسط موزه‌ها، بخش ویژه سومین جشنواره موزه ملی علوم و فناوری به «زلزله و خانواده» اختصاص داده شده است».


وی افزود: «هدف موزه ملی علوم و فناوری از این موضوع، مشارکت دادن خانواده‌ها در حل معضلات و مشکلات احتمالی است و از این رو این موزه تصمیم گرفته است تا تندیسی را با عنوانی شایسته برای خانواده برتر در سومین جشنواره، طراحی کند. به همین منظور طی مسابقه‌ای، به بهترین عنوان پیشنهادی برای انتخاب نام خانواده برتر، جایزة نفیسی تعلق خواهد گرفت که در اختتامیه جشنواره به برندگان اهدا می‌شود».


به گفته آقابابایی، خانواده مورد نظر باید ویژگی‌های زیر را دارا باشد:


1. دارای روحیه مشارکت‌جویی در فعالیت‌های علمی


2. فراهم آوردنده شرایط برای بروز نوآوری اعضای خانواده


3. استقبال از ایده‌های نو


4. علاقمند به گسترش علم و فناوری


5. پیدا کردن راه‌حل‌های علمی و عملی برای حل مشکلات


دبیر علمی سومین جشنواره «علم برای همه» در پایان افزود: «علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند تا تاریخ 1/6/96 با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس اینترنتی festival.inmost.ir فرم مورد نظر برای شرکت در این مسابقه را پر کنند».


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته