دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1396 - 17:13
در دانشگاه فرهنگیان

آیین‌ نکوداشت شخصیت علمی آیت‌الله هاشمی برگزار می‌شود

آیین‌ نکوداشت شخصیت علمی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی 27 آذر امسال در دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار می‌شود.
کد خبر : 186231

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، این آیین در دو بخش دلالت‌های تربیتی و دلالت‌های اجتماعی برگزار می‌شود که چیستی، چرایی و چگونگی تربیت، اهداف تربیتی، ساحت‌ها و قلمروهای تربیتی، مراحل تربیت و اقتضائات آن، مبانی، اصول و روش‌های تربیتی، تبیین عقلانیت و اعتدال در برنامه‌ریزی درسی و چالش‌های تربیتی معاصر و راهبردها (معلم‌محوری یا دانش‌آموز محوری، موضوع محوری یا فعالیت‌محوری، رشته‌ای یا میان‌رشته‌ای، تربیت لیبرال یا حرفه‌ای، دانشگاه اسلامی و ...) از محورهای بخش دلالت‌های تربیتی آیین‌ نکوداشت شخصیت علمی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است.


همچنین ماهیت جامعه ایده‌آل، تبیین عقلانیت و اعتدال در روابط اجتماعی، چالش‌های اجتماعی معاصر ایران و راهکارها (حقوق زنان، آزادی اندیشه، حقوق شهروندی، عدالت اجتماعی، روابط خارجی و آسیب‌های اجتماعی)، روایت‌پژوهی برآمده از اندیشه‌ها و سلوک آیت‌الله در شایستگی حرفه‌ای، روایت‌پژوهی خاطرات خودنوشت سیاست و اجتماعی آیت‌الله و روایت‌پژوهی عقلانیت و اعتدال در اندیشه‌ها و کنش‌های اجتماعی، سیاسی و دینی و ... از محورهای بخش دلالت‌های اجتماعی این همایش است.


متقاضیان می‌توانند اصل مقالات خود را تا 27 آبان امسال به دبیرخانه این همایش به نشانی کرمان، میدان خواجو، ابتدای خیابان سرباز، دانشگاه فرهنگیان ارسال کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته