دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 ارديبهشت 1394 - 12:19
با حضور شخصیت‌های کشوری و استانی برگزار می‌شود؛

پنجم خرداد؛ نکوداشت حضرت آیت‌الله بهجت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

همایش نکوداشت حضرت آیت‌الله محمدتقی بهجت فومنی روز سه شنبه پنجم خرداد 1394، با حضور شخصیت‌های کشوری و استانی، در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار خواهد شد.
کد خبر : 18503

به گزارش خبرنگار آنا از رشت، به همین منظور جلسه ای با حضور معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در دفتر ریاست این واحد دانشگاهی برگزار شد.


در این جلسه حجت الاسلام سیدعلی میرابراهیمی، معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران، حضرت آیت‌الله بهجت فومنی را افتخار عالم اسلام دانست و گفت: این مرجع عالیقدر جهان اسلام در طول عمر با برکت و عظمت خود به درجات بالایی از بندگی و عبودیت و سیر و سلوک واقعی رسیده بود و باور به خدا در سراسر زندگی هویدا بود.


دبیر علمی همایش نکوداشت آیت الله بهجت، افزود: آیت الله بهجت فومنی(ره) پیوسته در سخنانشان بر ضرورت تبیین ارزش های اسلامی و اخلاقی و پاسداری از آنها تأکید داشتند. ایشان نمونه انسانی بود که برای این امتحان آماده شد و از کودکی با عبادت و ذکر و پرهیز از محرمات راه را به درستی طی کرد.


میرابراهیمی با اشاره به ویژگی های بارز اخلاقی و اعتقادی این عالم بزرگ و جلیل القدر افزود: باید مراسم نکوداشت این عالم بزرگوار که همایشی علمی و پژوهشی خواهد بود، به گونه ای برگزار شود تا عظمت ایشان حفظ شود.


آیت الله محمد تقی بهجت ۲۷ اردیبهشت ماه سال ۸۸ پس از عمری بندگی خالصانه به درگاه خداوند متعال به دیار حق شتافت. پیکر مطهر این مرجع بزرگ شیعه با حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع در جوار بارگاه کریمه اهل بیت(ع) به خاک سپرده شد. مزار این مرحوم در حرم مطهر حضرت معصومه(س)، بسیار مورد توجه ارادتمندان به ساحت مرجعیت و روحانیت شیعه است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته