دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1394 - 11:41

محسن هاشمی: دانشگاه آزاد در حوزه نشر آموزشی توان رقابت با بسیاری از دانشگاه‌های کشور را دارد

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه سالن دانشگاه آزاد اسلامی نشان‌دهنده فعال بودن این دانشگاه در سراسر کشور و قابلیت رقابتش در بعد آموزشی و نشر آموزشی با بسیاری از دانشگاه‌های کشور است، گفت: از این جهت، من به کسانی که این سالن را ایجاد و مدیریت کردند، تبریک می‌گویم.
کد خبر : 18179

به گزارش خبرگزاری آنا، مهندس محسن هاشمی روز گذشته (پنجشنبه) از سالن دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.


او در حاشیه بازدید از این سالن با بیان اینکه در سال گذشته بازدیدی از غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نداشتم اما بر اساس شنیده‌ها، امسال با کیفیت بهتری نسبت به سال قبل برگزار شده است، گفت: در این سالن برخی از دانشگاه‌های آزاد سراسر حضور داشته و فعال هستند.


معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: فیزیک مناسبی در این فضا ایجاده شده است اما فکر می‌کنم، اگر از ماکت یا تصویر سایت و ساختمان‌های واحدها برای تزیین غرفه‌ها استفاده شود، بهتر است زیرا بازدیدکنندگان با فیزیک دانشگاه آزاد اسلامی در واحدها آشنا می‌شوند و این در جهت علاقه‌مندی و ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی، موثر است. البته برخی از واحدها از این طرح بهره‌ برده‌اند.


هاشمی با بیان اینکه کتاب‌های زیادی در سالن دانشگاه آزاد اسلامی عرضه شده است، افزود: این مساله نشان می‌دهد دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور فعال است و توان رقابت در حوزه آموزش و نشر آموزشی با بسیاری از دانشگاه‌های کشور را دارد.


وی در پاسخ به این پرسش که «آیا مساحت سالن دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز افزایش می‌یابد؟» گفت: دانشگاه آزاد اسلامی شامل 400 واحد و مرکز است که اگر قرار باشد به هر کدام از واحدها غرفه‌ای با حداقل 5 متر مربع مساحت، تعلق گیرد باید مساحتی معادل 2 هزار متر مربع در نظر داشت. به این ترتیب فکر می‌کنم برگزاری این نمایشگاه به صورت استانی مناسب‌تر است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته