دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 خرداد 1396 - 09:19

فراخوان انتخاب دبیر بیست‌و‌یکمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر دانشگاهی ایران

اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فراخوان شناسایی و انتخاب دبیر بیست‌و‌یکمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر دانشگاهی ایران را منتشر کرد.
کد خبر : 181358

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دانشجویانی که تمایل به پذیرش مسئولیت دبیری بیست‌و‌یکمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر دانشگاهی را دارند، در صورت دارابودن شرایط می‌توانند درخواست خود را همراه رزومه و طرح اجرایی پیشنهادی، حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۲۴ خرداد به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران در چهارراه ولیعصر، کوچه بالاور، پلاک چهار، طبقه پنجم ارسال یا به صورت حضوری تحویل دهند.


بعد از جمع‌آوری رزومه و طرح‌های پیشنهادی، اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم آنها را بررسی و نتایج فراخوان را اعلام می‌کند.


داشتن تابعیت ایرانی، دانشجوی شاغل به تحصیل یکی از دانشگاه‌های وابسته وزارت علوم، تحقیقلت و فناوری در یکی از رشته‌های تخصصی هنر‌های نمایشی (دانشجوی نیمسال آخر بلا‌مانع است)، اشتغال نداشتن به خدمت سربازی و دارا بودن معافیت تحصیلی یا معافیت دائم از خدمت سربازی، داشتن حسن سابقه در زمینه تئاتر، با اولویت تجربه اجرایی در جشنواره‌ها، اشتغال نداشتن همزمان به شغل دولتی یا غیر دولتی تمام وقت، نداشتن محکومیت کیفری، نداشتن محکومیت انضباطی منجر به توبیخ کتبی و درج در پرونده دانشجویی و بالاتر، نداشتن سابقه مشروطی و برخورداری از حسن شهرت از شرایط انتخاب دبیر بیست‌ویکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران است.


دبیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر دانشگاهی ایران پس از بررسی سوابق متقاضیان از طریق شورایی شامل استادان و خبرگان منتخب تئاتر دانشگاهی و نمایندگان دانشجویی، انتخاب و از سوی اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم معرفی می‌شود.


علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۶۶۱۷۶۵۲۸ و ۸۲۲۳۳۲۷۵ تماس بگیرند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته