دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1396 - 16:09

کلید «سار بهار 96»، پنجم خرداد زده می‌شود

پنجمین کنفرانس «سخنگاه اندیشه‌های راهبر» موزه ملی علوم و فناوری که به اختصار «سار» نامیده می‌شود، روز جمعه 5 خرداد 1396 در محل موزه ملی ایران واقع در خیایابان سی تیر برگزار می‌شود.
کد خبر : 181279

به گزارش گروه علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی موزه ملی علوم و فناوری، این موزه از سال 1395 در راستای گسترش سواد علمی- فناورانه و ترویج علم در میان اقشار گوناگون جامعه و ایجاد شور و انگیزه برای یادگیری علم در نسل جوان کشور و تربیت دانشمندان آینده، اقدام به سازماندهی و اجرای مجموعه سخنرانی‌هایی انگیزاننده و تأثیرگذار در حوزه‌های گوناگون علم و فناوری کرده است. برای این منظور این موزه با راه‌اندازی تریبونی ویژه با عنوان «سخنگاه اندیشه‌های راهبر» که به اختصار «سار» نامیده شده درصدد تحقق این مهم برآمد.


این کنفرانس به صورت فصلی بوده و تاکنون 4 کنفرانس سار در سال 95 برگزار شده است و پنجمین کنفرانس سار با نام «سار بهار 96» روز جمعه 5 خرداد‌ماه از ساعت 14 الی 18 در سالن همایش‌های دوران اسلامی، موزه ملی ایران برگزار خواهد شد.


شایان ذکر است، در هر کنفرانس فصلی سار هفت نفر سخنرانی می‌کنند که هر کدام حداکثر 18 دقیقه زمان دارند. سخنرانان پنجمین کنفرانس سار عبارتند از: صالح برادران امینی (طراح خدمات)، دکتر رضا کلانتری‌نژاد (مؤسس و مدیرعامل شتاب دهنده شزان)، آیدین یاسمی (تسهیل‌گر توسعه سازمانی)، بهزاد خرم (معمار)، غزل اسماعیلی (طراح اسباب بازی)، فرداد زند (مؤسس مشاوره امین و مدرس دانشگاه) و مهندس منوچهر لطفی (مجموعه‌دار خصوصی).


براساس این گزارش، این سخنرانان به ترتیب در خصوص موضوعات: دیزاین و آینده‌های مشترک، شزان، خانه‌ای برای توسعه کسب و کار در حوزه فناوری‌های همگرا، زندگی بدون مرز، کاربرد نظریه انتگرال (Integral Theory) در توسعه فردی، سازمانی و اجتماعی، اتوپیا: عجیب مثل تهران، اسباب بازی‌های ماژولار، ترس از شکست و ایده‌هایی درباره ممکن کردن غیرممکن‌ها سخنرانی خواهند کرد.


گفتنی است، کنفرانس بهار 96 برای شرکت دانشجویان، رایگان است و فرهنگیان و کارکنان وزارت آموزش و پرورش نیز می‌توانند از 50 درصد تخفیف ویژه این کنفرانس بهره‌مند شوند. علاقمندان می‌توانند، از طریق آدرس https://evand.com/events/sarbahar اقدام به ثبت‌نام کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کد تخفیف با شماره‌های 02188914934 و یا 09198962008 تماس برقرار کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب