دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1396 - 15:10

تغییر کاربری پهپادها برای اهداف تجاری + ویدئو

یک شرکت فرانسوی سازنده پهپادهای کاربردی که در آستانه ورشکستگی بود، با تغییر کاربری برند خود را نجات می‌دهد.
کد خبر : 178616

به گزارش گروه علم و فناوری آنا به‌ نقل از engaget، شرکت پاروت فرانسه که انواع مختلفی از پهپادهای بال ثابت و کوادکوپترهای کاربردی را ساخته بود، اکنون با تغییر نام و ثبت شرکت جدید، کاربردهای تازه‌ای برای پهپادهای خود فراهم کرده و فصل تازه‌ای در صنعت پهپاد را آغاز کرده است.


پاروت قبلا تعداد زیادی پهپاد و تجهیزات مرتبط ساخته بود اما در رقابت با شرکت‌های بزرگ و تجاری مانند گوگل و ADJ بازار را واگذار کرد و حتی به سوی تکنولوژی‌های تازه‌ای مانند پهپادهای دنباله‌رو رفت اما اکنون یک طرح مدیریتی-پهپادی ارائه داده است که می‌تواند این شرکت را نجات دهد.


دو محصول خاص از این شرکت یعنی پهپادهای بال ثابت و کوادکوپتر Bebop با نام شرکت تازه «تجارت حرفه‌ای پاروت» ارائه می‌شوند. پهپاد بال‌ثابت برای سرکشی مزارع، سمپاشی و دیگر اموری که زمین‌های زراعی نیاز دارند تخصصی می‌شود و پهپاد «بی‌باپ» (Bebop) نیز برای امور مدل‌سازی سه‌بعدی و ساختمانی تجهیز می‌شود.


کوادکوپتر بی‌باپ در انواع مختلفی که مخصوص اسکن حرارتی، اسکن رادیویی، اسکن نشتی‌یاب و اسکن مشخصات فیزیکی بنا هستند ارائه می‌شود که مخاطبانش آتش‌نشان‌ها، بازرسان محیط‌زیست، بهینه‌سازان مصرف انرژی، لوله‌کش‌ها و مسئولان امنیتی هستند.


کار شرکت تازه تأسیس این است که آنچه در شرکت مادر تولید و پژوهش شده است را برای کاربردهای تخصصی آماده سازد و به‌صورت از روش ارتباط مستقیم با مشتری، برای محصولات خود خریدار پیدا کند.





مترجم: محمدرضا احمدی‌نیا


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب