دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پیام تبریک سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت روز معلم

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، با صدور پیامی در آستانه روز معلم، یاد استاد  شهید مرتضی مطهری (ره) و مقام شامخ معلم را گرامی داشت.
کد خبر : 176097

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در متن پیام دکتر علی‌محمد نوریان آمده است:


«دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان عملکرد و اثربخشی خود را مرهون سرمایه انسانی خود به ویژه اساتید و معلمان متعهد، شایسته و دانشگری است که تمامی توان و کوشش خود را برای بهسازی و بالندگی نسل فرهیخته و مشتاقی مصروف می‌نمایند که تولید و انتشار خرد، بصیرت و دانایی را سرلوحه کار خود قرار داده و با خردمندی دل و جانشان را وقف اعتلای دانشگاه نموده‌اند.


قصد اینجانب بر این است که با قدرشناسی تمام، سکان هدایت دانشگاه را در آینده با سرمایه‌گذاری بر این دارایی عظیم و نخبه بر دوش آنانی بگذارم که عضو، غمخوار و تیماردار این دانشگاه هستند. ایجاد این فرصت برای شکوفایی و محول نمودن مسئولیت‌های کلیدی مستلزم درک، تفاهم و تعاملات دو سویه ایست که می‌تواند جهت تعالی آینده دانشگاه را در عرصه‌های داخلی و جهانی فراهم سازد.


با گرامیداشت سالروز استاد شهید مرتضی مطهری ( ره) و بزرگداشت مقام شامخ معلم این روز را به تمامی سرمایه‌های انسانی دانشگاه علی‌الخصوص اعضای محترم هیات علمی و مدرسین تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی توفیق و شادکامی شما عزیزان و خانواده ارجمندتان در پناه توجهات حضرت باری تعالی مسئلت دارم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته