دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1394 - 09:34
مدیر پژوهش‌های فرهنگی واحد اصفهان عنوان کرد:

حضور ۴۰۰ کار‌شناس فرهنگی در کارگاه‌های آموزشی کانون‌های فرهنگی

مدیر پژوهش‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان گفت: ۴۰۰ کار‌شناس فرهنگی از سراسر کشور در دوره‌های کارگاه‌های آموزشی کانون‌های فرهنگی شرکت دارند.
کد خبر : 17572

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حسین کاظمی در حاشیه برگزاری کارگاه‌های آموزشی دانشجویان و کار‌شناسان که در مجموعه فرهنگی و تفریحی باغ ابریشم اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: هدف از تشکیل این گردهمایی، توسعه فرهنگ، اندیشه و هنر دانشجویان سراسر کشور است که این طرح ماندگار از سوی معاونت فرهنگی سازمان مرکزی دانشگاه مطرح شد.


وی با بیان اینکه این برنامه به مدت چهار روز در مجموعه پیش‌بینی شده است، افزود: مخاطبان اصلی برنامه، کار‌شناسان فرهنگی و دانشجویان کشور هستند.


مدیر پژوهش‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده در این گردهمایی بیان کرد: این گردهمایی با حضور ۴۰۰ نفر کار‌شناس فرهنگی و ۵۰۰ نفر دانشجوی پسر از سراسر کشور در حال برگزاری است که براساس تقسیم بندی‌های صورت گرفته، کلاس‌های عمومی و تخصصی در مجموعه فرهنگی تفریحی باغ ابریشم تشکیل می‌شود.


وی ادامه داد: در کنار این گردهمایی، نمایشگاهی از آثار و محصولات پژوهشی و فرهنگی از ۲۱ استان کشور به نمایش گذاشته می‌شود که دانشجویان، نشریات فرهنگی و آثار هنری خود را در معرض دید همگان قرار می‌دهند.


کاظمی گفت: از استان اصفهان حدود ۴۰ واحد دانشگاهی شرکت دارند و یک غرفه نمایشگاه نیز به صورت استانی در کنار بقیه نمایشگاه‌ها بر پا است که بیشتر این محصولات شامل، نشریات، صنایع دستی و آثار هنری هستند.


وی تصریح کرد: دانشجویان فرهنگی به عنوان پژوهشگران و تحلیلگران آینده کشور می‌توانند با بصیرت و بینش خود بسیاری از مسائل کشور را نقد و بررسی کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته