دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1396 - 14:53
موزه ملی علوم و فناوری برگزار می‌کند:

کارگاه آموزشی بازنمایی مفاهیم علمی

کارگاه آموزشی بازنمایی مفاهیم علمی با هدف آموزش تعاملی و غیر رسمی و انتقال تجربیات پژوهشگران موزه ملی علوم و فناوری در حاشیه بیست و پنجمین همایش سالانه بین‌المللی مهندسی مکانیک روز پنجشنبه 14 اردیبهشت 96 در دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.
کد خبر : 175418

به گزارش گروه علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی موزه ملی علوم و فناوری، در حاشیه بیست و پنجمین همایش سالانه بین‌المللی مهندسی مکانیک که از 12 الی 14 اردیبهشت 1396 در شهر تهران توسط دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود، 13 کارگاه آموزشی برپا خواهد شد که کارگاه آموزشی «بازنمایی مفاهیم علمی» با همکاری موزه ملی علوم و فناوری روز 14 اردیبهشت از ساعت 14 الی 18 برای علاقه‌مندان این حوزه به اجرا در‌می‌آید.


در این کارگاه تلاش می‌شود تجربیات مجموعه پژوهشگران موزه ملی علوم و فناوری در زمینه «بازنمایی مفاهیم علمی» به مخاطبان منتقل شود. بازنمایی مفاهیم علمی در موزه ملی علوم و فناوری بر پایه آموزش تعاملی و غیر رسمی صورت می‌گیرد. چیزی که می‌تواند به عنوان مکملی برای آموزش رسمی در همه مقاطع سنی بسیار مفید و کمک کننده باشد.


از طرفی ارائه‌دهندگان تلاش می‌کنند نیازهای موزه ملی علوم و فناوری در زمینه بازنمایی مفاهیم علمی و فناوری‌های کهن را برای مخاطبان دانشگاهی معرفی کنند تا زمینه همکاری سازنده بین ساختار دانشگاهی کشور و مجموعه موزه ملی علوم و فناوری فراهم شود.


گفتنی است، این کارگاه چهار ساعته اهداف ذیل را دنبال خواهد کرد:


· آشنایی با فعالیت‌ها و اهداف موزه‌های علوم و فناوری


· آشنایی با شیوه مشارکت در انجام پروژه‌های مشترک با موزه


· آشنایی با نکات فنی نحوه ساخت و سایل کمک‌آموزشی-تعاملی و مراحل انجام پژوهش‌های مرتبط


· آشنایی با موزه‌های علم دانشگاهی و امکان راه‌اندازی آنها


· آشنایی با امکان همکاری با موزه علوم و فناوری در جهت بازنمایی فناوری‌های کهن


· بررسی امکان استفاده از بازنمایی خلاقانه مفاهیم علمی در زیباسازی محیط‌های مختلف


علاقه‌مندان جهت حضور در کارگاه آموزشی یادشده، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماه تلفن های 82883951-021 و 09109503256 تماس بگیرند و یا به وب‌گاه همایش به آدرس http//isme2017.modares.ac.ir مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته