دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
قدمیاری تاکید کرد

حضور پررنگ دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره)

مدیرکل تشکل های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به حضور پررنگ دانشگاهیان این دانشگاه در مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام (ره)، گفت: اعضای هیأت علمی، دانشجویان، روسای واحدها و معاونان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در حرم مطهر، مزار شهدا و غبارروبی و گلباران کردن آنها، در این مراسم حضوری چشمگیر داشتند.
کد خبر : 1750

به گزارش خبرگزاری آنا، دکتر قدمیاری با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی شناخته می شود، اظهار داشت: این دانشگاه متشکل از شخصیت های علمی و فرهیخته از جمله اعضای هیأت موسس و هیأت امنا، اساتید، دانشجویان و کارکنان است که مجموعه ای بسیار توانمند و همراه و همسو با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اهداف بلند انقلاب اسلامی، تشکیل داده اند.


وی با تأکید بر اینکه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی همواره در مراسم ها و برنامه های مرتبط با انقلاب اسلامی پیش‌قدم بوده اند، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی همیشه سعی داشته وحدت و همدلی و پایبندی به اهداف انقلاب اسلامی را نشان دهد.


قدمیاری افزود: امسال با توجه به دستورات دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی که از شخصیت های فرهیخته علمی و انقلابی است، بنای بسیار منسجمی در قالب ستاد گرامیداشت دهه فجر با محوریت مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه شکل گرفت که جای تقدیر دارد.


مدیرکل تشکل های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام (ره) توسط دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: در این مراسم معاون هماهنگی استان تهران و روسای محترم واحد تهران از جمله روسای واحدهای تهران مرکزی، تهران شمال، تهران جنوب، رودهن، پرند، فیروزکوه، اسلامشهر، شهرقدس و جمعی از معاونان فرهنگی این واحدها حضور پررنگی داشتند.


وی خاطرنشان کرد: دکتر میرزاده اولین روز از دهه فجر به عنوان پیشقدم در حرم مطهر امام (ره) حضور یافت تا نشان دهد مدیریت ارشد دانشگاه اهتمام ویژه ای نسبت به این امر دارد.


برنامه های ویژه دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت دهه فجر


وی با اشاره به برنامه های ویژه ای که در دانشگاه آزاد اسلامی در دهه فجر برگزار می شود، گفت: یکی از این برنامه ها مسابقه بزرگ کتابخوانی است که برای نخستین بار با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و تشکل های اسلامی و سیاسی برگزار می شود.


قدمیاری با تأکید بر اینکه این مسابقه در راستای تعمیق بخشی بینش دانشجویان در ارتباط با اندیشه های امام (ره) است، اظهار داشت: کتاب «امام و دانشگاهیان» که توسط موسسه نشر اندیشه های امام خمینی (ره) چاپ شده، برای این مسابقه در نظر گرفته شده که بر روی یک پرتال قرار خواهد گرفت و دانشجویان در روزهای آینده می توانند با مراجعه به پرتال مربوطه، در همان سایت بصورت آنلاین پاسخنامه را تکمیل و ارسال کنند.


وی با بیان اینکه دانشجویان تا 15 اسفند برای این مسابقه فرصت دارند، گفت: بعد از اتمام فرصت تعیین شده، بررسی ها برای انتخاب برگزیدگان آغاز خواهد شد و اردیبهشت ماه سال آینده در مراسم ویژه ای از برگزیدگان این مسابقه، با جوایز بسیار ارزنده ای تقدیر خواهد شد.


قدمیاری با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی در دهه فجر، موزه گردی است، اظهار داشت: برای اینکه نسل جدید با تاریخ و هویت ملی خویش آشنا شود، برنامه موزه گردی در دستورکار دانشگاه قرار گرفته است. این برنامه شامل بازدید از کاخ های متعلق به رژیم ستم‌شاهی، سخنرانی اساتیدی که همراه دانشجویان در این بازدیدها حضور دارند و همچنین پخش فیلم های مرتبط است.


مدیرکل تشکل های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: این برنامه در برخی استان ها نیز برگزار می شود و به درک بهتر و ملموس تر اصول مبنایی انقلاب اسلامی کمک می کند.


وی با بیان اینکه حضور باشکوه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن از برنامه های این دانشگاه به مناسبت دهه فجر است، گفت: همه اقشار دانشگاه آزاد اسلامی اعم از اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان خود را برای راهپیمایی باشکوه 22 بهمن آماده می کنند.


وی با بیان اینکه برنامه ستاد دهه فجر دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری انسجام بیشتری داشته، اظهار داشت: یک پایگاه ویژه در استان تهران در نظر گرفته شده و همچنین بخشنامه ویژه ای برای تمام واحدهای دانشگاه در سراسر کشور ارسال شده تا خانواده دانشگاه آزاد اسلامی بتواند حضوری منسجم، یکپارچه و بهتر در مراسم پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشد.


قدمیاری تأکید کرد: دکتر میرزاده، معاونان دانشگاه، روسای واحدها، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان در مراسم 22 بهمن حضور چشمگیری خواهند داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته