دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1394 - 10:59
کاردار در گفت‌وگو با آنا اعلام کرد

اعطای وام ازدواج به6000 دانشجوی دانشگاه آزاد‌اسلامی

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هر دانشجویی که در طول یک سال و نیم گذشته درخواست وام داده، به یکی از صور کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تامین اعتبار شده و وام خود را دریافت کرده است.
کد خبر : 16894

دکتر سعید کاردار در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره نحوه اعطای وام به دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره‌های تحصیلات تکمیلی گفت: دانشجویان مقطع کار‌شناسی ارشد را برای گرفتن وام ۵ میلیون تومانی به بانک ملی معرفی می‌کنیم، دانشجویان دوره دکتری هم می‌توانند ۱۰ میلیون تومان وام از بانک ملی دریافت کنند البته این متفاوت از وام‌هایی است که در صندوق رفاه به دانشجویان داده می‌شود. در صندوق رفاه دانشجویان می‌توانند تا سقف ۵۰ درصد شهریه وام‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت دریافت کنند.


معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی درباره وضعیت اعتباری دانشگاه آزاد برای اعطای این وام‌ها تاکید کرد: ما هیچ مشکل اعتباری نداریم. هر دانشجویی که در طول یک سال و نیم گذشته درخواست وام داده، به یکی از صور کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت تامین اعتبار شده و وام خود را دریافت کرده است. اگر هم دانشجویی وجود دارد که به واحدهای دانشگاهی ما برای تقسیط یا انواع وام‌ها مراجعه کرده و به او وام نداده‌اند به ما اعلام کند تا بتوانیم تدابیر لازم را برای اعادهٔ حق این دانشجو و ارائه تسهیلات به آن‌ها را صورت دهیم.


کاردار هم چنین درباره وضعیت پرداخت وام‌های ازدواج دانشجویی اضافه کرد: تا امروز به حدود ۶۰۰۰ دانشجو، وام ازدواج ۱۰ میلیون تومانی اعطا شده است. سیستم بانکی تا ۱۵ اردیبهشت برای اعطای این وام محدودیت قائل بود اما اکنون مجددا سایت باز شده است و دانشجویان می‌توانند ثبت نام کرده و وام خود را دریافت کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: تامین اعتبار
ارسال نظر
هلدینگ شایسته