دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیر مسئول روزنامه فرهیختگان در مراسم اختتامیه جشنواره نشریات در واحد مشهد :

چرا وقتی آیت‌الله هاشمی خاطراتی را بیان می‌کند طیفی که منتقد جدی وی هستند چالش ایجاد می‌کنند؟

مدیر مسئول روزنامه فرهیختگان گفت : دانشگاه آزاد اسلامی در سومین دوره مدیریتی خود از فضای سیاسی محض خارج شده و فعالیت‌های آموزشی خود را آغاز کرده است.
کد خبر : 16805

به گزارش خبرنگار آنا در مشهد، احسان مازندرانی مدیر مسئول روزنامه فرهیختگان روز پنجشنبه در مراسم اختتامیه نخستین میان استانی نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، گلستان و مازندران که در سالن همایش های دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد، گفت : دانشگاه آزاد اسلامی در سومین دوره مدیریتی خود از فضای سیاسی محض خارج شده و فعالیت‌های آموزشی خود را آغاز کرده و در حال ادامه‌دادن آن است.
وی با تاکید بر اینکه مصداق این امر بخشنامه اخیر دکتر میرزاده ریاست عالیه دانشگاه خطاب به کلیه مسئولین و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی است، افزود: در این بخشنامه عنوان شده چنانچه فردی بخواهد برای انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی کاندیدا شود باید شش ماه قبل از انتخابات از سمت خود کناره‌گیری کند؛ این امر اثبات می‌کند که رویه دانشگاه آزاد اسلامی این است که هر کس به دنبال صندلی‌های مجلس است باید فعالیت خود را در این دانشگاه به اتمام برساند.
مازندرانی به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان به مسئله سرمایه گذاری در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: متاسفانه امروز در کشور فضایی ایجاد شده که زمانی یکی از چهره‌های انقلابی در مجامع عمومی خاطراتی را مطرح می‌کند باعث واکنش چهره‌های سیاسی شده که این خاطرت را تایید و یا تکذیب می‌کنند که به تبع آن برخی، چالش‌هایی را به وجود می‌آورند.








بخشنامه اخیر ریاست دانشگاه اثبات می‌کند که رویه دانشگاه آزاد اسلامی این است که هر کس به دنبال صندلی‌های مجلس است باید فعالیت خود را در این دانشگاه به اتمام برساند

وی با اشاره به این نکته که به همین دلیل آیت‌الله هاشمی طی سخنانی گفته‌اند: « من این خاطرات را برای مردم می‌گویم نه برای برخی افراد»؛ گفت: چرا وقتی آیت‌الله هاشمی خاطراتی را بیان می‌کند طیفی که منتقد جدی وی هستند چالش ایجاد می‌کنند و این خاطرات را برنمی‌تابند؟
وی در ادامه با بیان این نکته که چندی پیش طی یادداشتی به چرایی این امر پرداختم، گفت: در این یادداشت تاکید‌شده بود: «آیت الله هاشمی رفسنجانی در شرایطی پا به نهمین دهه عمر می‌گذارد که همچنان خبرساز و موج‌ساز است. کافی است جمله، خاطره یا نقل قولی از گنجینه اسرار نظام و انقلاب بیان شود که برخلاف مطامع جریان تمامیت خواه باشد؛ آن‌گاه افکار عمومی نظاره‌گر حمله‌های رسانه‌ای علیه نزدیک‌ترین یار امام خمینی (ره) خواهد بود».
وی ادامه داد: همین خاطره‌نگاری‌ها از روزشمار سال‌های مبارزه، انقلاب و پس از آن نشان می‌دهد آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی چگونه مامن آرامش نیروهای انقلاب اسلامی بوده است. اگرچه نگارنده کم و بیش به اعتقاد جریان منتقد آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و دولت یازدهم به اصول اسلام و انقلاب واقف است؛ اما متاسفانه پافشاری آن‌ها به برخی تنگ‌نظری‌های افراطی، بسان موذنی است که بانگ بی‌وقت سرمی‌دهد و باعث آزردگی خاطر و آرامش مردم می‌شود.
مدیر مسئول روزنامه فرهیختگان تاکید کرد : آیت‌الله هاشمی رفنسجانی کسی است که امام راحل در تمام طول دوران پس از انقلاب و قبل از آن و بیشتر از همه بعد از انقلاب تا لحظه وفاتشان، نهایت اعتماد و اطمینان را به او داشتند و این نکته‌ای است که از یاران دیرین انقلاب نیز به آن اذعان داشته‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته