دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1394 - 16:06
در مرکز رفاهی فرهنگی واحد مشهد صورت می‌گیرد؛

برگزاری کارگاه‌های تخصصی جشنواره نشریات دانشگاهی خراسان رضوی، شمالی و جنوبی و گلستان و مازندران

نخستین جشنواره میان استانی نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ، شمالی و جنوبی ، مازندران و گلستان که از روز گذشته 15 اردیبهشت در واحد مشهد آغاز شده است، امروز با برگزاری کارگاه های تخصصی نشریات در مرکز رفاهی فرهنگی این واحد دانشگاهی ادامه دارد .
کد خبر : 16669

به گزارش خبرنگار آنا در این کارگاه آموزشی ، دکتر احمدپور عضو هیات علمی واحد مشهد و داور این جشنواره در رابطه با قوانین نگارشی و احسان مازندرانی مدیر مسئول روزنامه فرهیختگان در خصوص نشریات مکتوب و آنچه در آنها درج می شود و امیر خالقی داور بخش صفحه آرایی نشریات در خصوص صفحه آرایی نشریات به بیان مطالبی پرداختند و به سئوالات مطرح شده از سوی دانشجویان نشریات دانشجویی پاسخ گفتند.


این کارگاه‌ها و نشست‌های هم‌اندیشی و تخصصی با حضور صاحبان قلم و پیشکسوتان این عرصه در نوبت بعد از ظهر نیز ادامه می یابد.


در این جشنواره تعداد 85 نفر از دانشجویان خواهر و برادر استان‌های خراسان، مازنداران و گلستان شرکت دارند که از این تعداد 42 نفر دانشجوی برادر و مابقی از دانشجویان خواهر هستند.


نخستین جشنواره نشریات دانشگاهی دانشگاه آزاد خراسان رضوی، شمالی و جنوبی و گلستان و مازندران فردا پنجشنبه 17 اردیبهشت با معرفی نشریات برتر ، غرفه برتر و ... به کار خود پایان می دهد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب