دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نماینده ایرانشهر3000 جلد کتاب به دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر هدیه کرد

نماینده مجلس شورای اسلامی در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر و کتابخانه این مرکز دانشگاهی از فعالیت‌های انجام شده قدردانی و تعداد 3000 جلد کتاب به کتابخانه مرکز نیکشهر هدیه کرد.
کد خبر : 16349

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، محمدسعید اربابی در دیدار با هیات رئیسه و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر، با تشکر از تلاش‌های ارزنده مسئولان این مرکز دانشگاهی و تبریک هفته معلم به اساتید گفت: اساتید و معلمان در پرورش دانشجویان و جوانان و شکوفا کردن استعدادهای آنان جایگاه ارزشمند و والایی دارند.


در این دیدار نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان ایرانشهر با توجه به نقش کلیدی و موثر دانشگاه آزاد اسلامی در ابعاد اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، علمی و ... عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به‌ عنوان بدنه‌ اصلی آموزش عالی و منبع مهم تأمین نیروی انسانی ماهر و متفکر نقش بسیار مهم و تعیین‌کننده‌ای در رشد و توسعه‌ پایدار از جنبه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی داشته است این رشد و توسعه را در مناطق محروم به خوبی می‌توان مشاهده کرد.



وی بیان کرد: برای ارتقای فرهنگی و افزایش کیفیت آموزش و پژوهش باید تلاش مضاعف کرد تا این امر به یاری خداوند تحقق یابد.


اربابی نقش ارزشمند دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر در شهرستان و منطقه از لحاظ علمی، فرهنگی، پرورش نیروی انسانی مورد نیاز منطقه و شهرستان را یادآور و خواستار ایجاد رشته‌های مورد نیاز در زمینه‌های اقتصادی، صنعتی، فنی و پتروشیمی در شهرستان و منطقه برای گسترش درآمدزایی، ایجاد واحد سما در شهرستان، افزایش اعضای هیات علمی و گسترش فضای آموزشی دانشگاه شد.


موسی رئیسی رئیس مرکز نیکشهر هم با ارائه گزارش عملکرد در خصوص فعالیت‌ها و پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه‌های علمی و عمرانی از حضور اربابی در این مرکز آموزش عالی تقدیر و تشکر به عمل آورد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته