دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 ارديبهشت 1394 - 10:02
در حاشیه جشنواره نشریات دانشگاهی غرب کشور صورت گرفت

ارائه آموزش خبرنگاری از سوی رسانه‌های همدان به دانشجویان علاقه‌مند

در حاشیه برگزاری جشنواره نشریات دانشگاهی غرب کشور، رسانه‌های همدان به دانشجویان علاقه‌مند آموزش‌های لازم این عرصه را ارائه کردند.
کد خبر : 16296

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در حاشیه برگزاری جشنواره نشریات دانشگاهی غرب کشور واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد همدان در جریان است، دفاتر سرپرستی خبرگزاری‌ها و نشریات استانی از نزدیک آموزش‌های ابتدایی خبر را به دانشجویان ارائه می‌دهند.


به ابتکار برگزارکنندگان این جشنواره در کنار غرفه‌های واحدهای دانشگاهی استان‌های کرمانشاه، کردستان، لرستان و همدان، رسانه‌های استان هم با در اختیار داشتن فضای مناسبی به صورت عملی آموزش‌های ابتدایی تهیه و ارسال خبر را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند.


در میان رسانه‌های فعال در سطح استان روزنامه همدان پیام از نشریات مکتوب محلی، سایت خبری همدان‌پرس و همچنین خبرگزاری‌های آنا، فارس، ایسنا و تسنیم با نصب بنر و ارائه بروشور، عملکرد رسانه‌های خود را به دانشجویان علاقه مند در این جشنواره ارائه می‌دهند.


نحوه ارسال خبر و گزارش در رسانه‌های سایبری به صورت آنلاین در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته که در این راستا روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان اینترنت پرسرعت را در اختیار نمایندگان رسانه‌های فعال استان قرار داده است.


جشنواره نشریات دانشگاهی غرب کشور با حضور استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان و ایلام به میزبانی دانشگاه آزاد از 14 تا 17 اردیبهشت جاری در سالن کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد همدان برپا شده و با اعلام نفرات و نشریات برتر به کار خود پایان خواهد داد.



انتهای پیام/

برچسب ها: همدان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته