دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1394 - 14:01

آغاز به کار جشنواره نشریات دانشگاهی غرب کشور در دانشگاه آزاد اسلامی همدان

صبح امروز جشنواره نشریات دانشگاهی استان‌های غرب کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با حضور نشریاتی از استان‌های کرمانشاه، همدان، لرستان و کردستان آغاز به کار کرد.
کد خبر : 16171

به گزارش خبرنگار آنا، جشنواره نشریات دانشگاهی استان‌های غرب کشور به همت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی و ستاد هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در استان همدان از امروز تا 18 اردیبهشت در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرده و دانشجویان و مدیران دانشگاهی می‎توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.


در طول زمان برگزاری جشنواره، شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان از کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های هم‌اندیشی و تخصصی که با حضور اصحاب رسانه و صاحبان قلم و پیشکسوتان این عرصه برگزار می‌شود بهره‌مند خواهند شد.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در این جشنواره حضور نداشته و جشنواره نشریات دانشگاهی غرب کشور با حضور نمایندگان 4 استان برگزار می شود.


جشنواره نشریات دانشگاهی غرب کشور با حضور استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان و ایلام به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان از 14 تا 18 اردیبهشت در سالن کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برپا شده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: جشنواره همدان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته