دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 اسفند 1395 - 11:08

نخستین سالانه عکس دانشگاه تهران برگزار می‌شود

نخستین سالانه عکس دانشجویان رشته عکاسی دانشگاه تهران از روز یکشنبه ۸ اسفندماه ۹۵ در نگارخانه‌ تهران واقع در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران به همت دانشجویان این رشته برگزار خواهد شد.
کد خبر : 161451

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا از پایگاه اینترنتی عکاسی، این سالانه نگاهی خواهد داشت به فعالیت‌های عکاسانه دانشجویان این دانشگاه در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد که در سال گذشته صورت گرفته است.


بر اساس این گزارش، ابتدا فراخوانی برای جمع آوری آثار دانشجویان عکاسی این دانشگاه منتشر شد و در ادامه تعدادی از اعضای هیات علمی و مدرسان رشته عکاسی آثار را انتخاب و داوری کردند. به نوشته این پایگاه اینترنتی، مجموعه پیش رو را می‌توان تا حد زیادی چکیده و منعکس کننده عکاسی این دانشگاه در یک سال گذشته دانست.


نخستین سالانه عکس دانشگاه تهران فقط به نمایش آثار محدود نخواهد بود و هم‌زمان با برپایی این نمایشگاه، نشست‌هایی با سخنرانی مدرسان، پژوهشگران و عکاسان برجسته و با هدف ایجاد فضای نقد و گفت‌وگو برگزار خواهد شد.


علاقه‌مندان برای حضور در برنامه‌ها و جلسات این سالانه تا روز چهارشنبه ۱۱ اسفندماه ۹۵ از ساعت ۹ تا ۱۷ به نگارخانه تهران به نشانی خیابان انقلاب، خیابان قدس، روبروی بزرگمهر مراجعه کنند. حضور در این جلسات برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.


انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه تهران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته