دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1395 - 21:16

آغاز نخستین رویداد آموزشی و تجربی ایده تا عمل

نخستین رویداد آموزشی و تجربی ایده تا عمل عصر امروز چهارشنبه (چهارم اسفند) با محوریت «فرهنگ و اقتصاد » از سوی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و میزبانی واحد تهران غرب در تالار شهید مطهری سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.
کد خبر : 161266

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این رویداد در راستای تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» و معرفی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاه پیشرو در حوزه کارآفرینی فرهنگی، اجتماعی و هنری به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و مشارکت واحد تهران غرب در حال برگزاری است و عصر روز جمعه هفته جاری مراسم اختتامیه آن برگزار خواهد شد.



دکتر حبیب الله اسماعیلی مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر پروین داداندیش رئیس واحد تهران غرب و دکتر امیر فیروزکوهی معاون دانشجویی و فرهنگی این واحد امروز در مراسم افتتاحیه رویداد آموزشی و تجربی ایده تا عمل سخنرانی کردند.


این رویداد با هدف ایجاد فضای همفکری و همکاری میان دانشجویان، کارآفرینان، اشتغال‌زایی، کمک به مراکز رشد، به وجود آوردن اتاق فکر و ایده، آموزش مراحل اجرا تا مرحله داوری و راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان دانشجویی در راستای کمک به اقتصاد مقاومتی مدنظر برگزار می شود.


آموزش، تجربه، همکاری، ایده‌پردازی، تشکیل تیم و شرکت، آموزش بازاریابی، بازارسنجی، بازارسازی و شناخت نیاز مشتری از محورهای اصلی این برنامه است.


به گزارش آنا، نخستین رویداد آموزشی و تجربی ایده تا عمل که با محوریت «فرهنگ و اقتصاد» و با همکاری واحد تهران غرب آغاز شده است شامگاه جمعه ششم اسفند با معرفی ایده های برتر پایان می یابد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته