دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با قرائت پیام دکتر میرزاده

اجلاس دبیران قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرد/ حمایت همه‌جانبه دانشگاه آزاد اسلامی از فعالیت‌های قرآن و عترت

نشست سراسری دبیران شوراى قرآن و عترت استان‌هاى دانشگاه آزاد اسلامى با معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صبح امروز با حضور دکتر سید‌طه هاشمى و قرائت پیام دکتر میرزاده برگزار شد.
کد خبر : 160735

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام عباس رستمى، مدیر کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامى در ابتداى این جلسه با تسلیت ارتحال آیت‌الله هاشمى رفسنجانی(ره) گفت: «باور دارم که از سوى معاونت فرهنگى و دانشجویى دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه فعالیت‌هاى قرآنى هیچ مانع و محدودیتی وجود ندارد.»


رستمی ادامه داد: «معاونت دانشجویى و فرهنگی شیوه‌نامه جدید قرآن و عترت را با تغییراتى ابلاغ کرده است و این موضوع نشان‌دهنده این است که در دانشگاه آزاد اسلامی از فعالیت‌هاى قرآن و عترت همه‌جانبه حمایت و پشتیبانى مى‌شود.»


او افزود: «این موضوع که چقدر در این حوزه موفق بوده‌ایم به برنامه‌ریزى‌هاى ما در کانون‌ها بستگى دارد و باید در این حوزه آسیب‌شناسى کنیم. باید ببینیم راه‌هایى که براى ارتباط جوانان و نسل جدید با قرآن در پیش‌ گرفته‌ایم، اگر مناسب نبوده است، راه مناسب‌ترى را انتخاب کنیم.»


مدیر کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «باتوجه به تغییرات شیوه‌نامه، باید برنامه‌ریزى‌هاى مناسبى هم انجام شود. امیدوار هستیم که با توجه به فضاى جدید محتواى مناسبى هم در ارتباط با نسل جدید ارائه شود. نگاه‌های جدیدی در جامعه ایجاد شده است و نباید قرآن را در محجوریت قرار دهیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب