دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1394 - 15:38
در مراسم روز استاد واحد رودهن

حجت‌الاسلام عسکری: توجه به آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی یک اصل است

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی، توجه به آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی را یک اصل اساسی دانست.
کد خبر : 16007

به گزارش خبرنگار آنا، حجت الاسلام دکتر علی عسکری در همایش میلاد مسعود حضرت امیرالمومنین علی (ع) و گرامیداشت شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز استاد در واحد رودهن گفت: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه حرّیت و آزاداندیشی است و استادان بزرگوار نیز باید با پیروی از روش و منش استاد شهید مطهری، از جامعیت فکری، سلوک معنوی و آزاداندیشی، صمیمیت و صداقت برخوردار باشند.



وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مجموعه ای متشکل از استادان برجسته، دانشجویان نخبه و پرسنل فداکاری است که بدون اتکا به بودجه دولتی توانسته است اقتصاد دانش‌بنیان را پایه گذاری کرده و با استفاده از توانمندی های خود در مسیر تحقق بیانات مقام معظم رهبری یعنی رشد علم و توجه به ایجاد درآمد ملی بر مبنای دانش محوری و اقتصاد دانش‌بنیان قدم های موثری را بردارد.



معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی توجه به آزاداندیشی را در دانشگاه آزاد اسلامی یک اصل اساسی دانست که مدنظر مقام معظم رهبری نیز هست و از مدیران فرهنگی واحدهای دانشگاهی خواست تا با راه اندازی کرسی های آزاداندیشی و نظریه پردازی فضای نقد اجتماعی را در واحدهای دانشگاهی پررنگ تر کنند.


استادان همچون چراغی هستند که راه را برای جامعه روشن می کنند


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن هم با تبریک ایام خجسته میلاد حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز استاد گفت: استادان همچون چراغی هستند که راه را برای جامعه روشن می کنند و هدایت نسل بشر به دستان استادان برجسته ای است که اخلاق ، علم و دانش را به ما هدیه دادند.



دکتر نقی شجاع افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گام مهمی در جهت توسعه تحصیلات تکیملی برداشته است و در یک سال گذشته 45 رشته در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا را به تصویب رسانده است.


به گزارش آنا، به مناسبت میلاد مسعود حضرت امیر المومنین علی (ع) و گرامیداشت شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز استاد همایش باشکوهی با حضور طاهرخانی بخشدار رودهن و جمعی از مسئولین دانشگاهی و سیاسی شهرستان دماوند و بخش رودهن در سالن آمفی تئاتر مجتمع امام علی (ع) واحد رودهن برگزار شد و با تجلیل از سه تن از استادان برتر علمی و فرهنگی واحد دکتر بابک خلیلی حداد، دکتر حمزه گنجی و دکتر فهیمه نجفی در فضایی مملو از شور و شعف و ارادت به مقام امیرالمومنین (ع) و استاد شهید مطهری به پایان رسید.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته