دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 بهمن 1395 - 13:33

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی سوم تا نهم خرداد

نمایشگاه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان «دستاوردهای برتر قرآنی، فرهنگی و هنری» در نیمه اول خرداد ماه سال 96 در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار می‎شود.
کد خبر : 159309

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،دکتر طه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه دستاوردهای برتر فرهنگی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی که البته محصولات دانش‌بنیان فرهنگی این دانشگاه را هم در بر می‌گیرد، با عنوان «دستاوردهای برتر قرآنی، فرهنگی و هنری دانشگاه آزاد اسلامی» برگزار می‌شود.


به گفته دکتر هاشمی، این نمایشگاه با تغییر زمان برگزاری اجلاس دانشگاه آزاد اسلامی، بین 3 تا 9 خرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های این دانشگاه در کنار سازمان مرکزی برگزار می‌شود.


پیش از این، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی درباره این نمایشگاه به آنا گفته بود: «ما از همه تولیدات فرهنگی در سطوح مختلف حمایت می‌کنیم ولی نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی در حوزه محصولات برتر است. از این رو شاید نتوانیم بسیاری از محصولات را به نمایش بگذاریم، ولی استان‌ها با برگزاری نمایشگاه‌های استانی توانستند محصولات فرهنگی خود را معرفی کنند. روند کار این‌گونه است که بهترین‌ها از نمایشگاه‌های استانی انتخاب می‌شوند و برای حضور در نمایشگاه‌ ملی ما که در محل دائمی نمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی حاضر خواهند شد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته