دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 بهمن 1395 - 09:26
در گفت‎وگو با آنا

غرویان: دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس مطالبه مردمی شکل گرفت/ برنامه‎های مدیریتی دکتر میرزاده براساس استانداردهای جهانی است

عضو شورای عالی آزاداندیشی دینی در دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد مدیران این دانشگاه باید دارای تجربه‌های مدیریتی و علمی باشند تا بتوانند مسائل مهم آن را درک کنند.
کد خبر : 158526

حجت‌الاسلام محسن غرویان، عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان قم به خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت‌: «گستردگی و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی در داخل و بعضی از کشورهای خارجی نشان‌دهنده نیاز کشور و جوانان به دانشگاه آزاد اسلامی بوده است. امروز جوانان به دنبال تحصیل و فراگیری علم در دانشگاه‌ها هستند تا بتوانند منشأ تولید علم برای جامعه باشند.»


او ادامه داد: «دانشگاه آزاد اسلامی هم بر اساس مطالبه مردمی شکل گرفته است. البته ناگفته نماند که با درایت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و حمایت‎های امام خمینی(ره) این مرکز علمی(دانشگاه آزاد اسلامی) به وجود آمده است.»


غرویان افزود: «تاکنون دانشگاه آزاد اسلامی پاسخ‌گوی نیازهای علمی و فرهنگی کشور و مردم عزیز ایران به ویژه جوانان بوده و هست. بسیاری از دانشجویانی که در رشته‌های مختلف از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ‌التحصیل شده‌اند؛ امروز به خدمت مراکز و نهادهای مهم کشوری درآمده‌اند و در سایر دانشگاه‌ها مشغول تدریس هستند. بنابراین همه موارد گفته شده نشان‌دهنده موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه علمی کشور است.»


عضو شورای عالی آزاداندیشی دینی در دانشگاه آزاد اسلامی درباره اثرگذاری برنامه‎های مدیریتی این دانشگاه در توسعه علمی کشور توضیح داد و گفت: «قطعاً مدیر یا مدیرانی که دارای برنا‎مه‌های مدونی هستند،‎ بر مسند چنین سازمان‌های با عظمتی مانند دانشگاه آزاد اسلامی قرار می‌گیرند. چرا که مدیران دانشگاه آزاد اسلامی باید دارای تجربه‌های مدیریتی و علمی باشند تا بتوانند مسائل مهم آن را درک کنند.»


به گفته او، دانشگاه آزاد اسلامی همواره سعی کرده است تا مدیران و معاونان با تجربهای را جذب کند.


عضو شورای عالی فرهنگی راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: «دکتر میرزاده بر اساس آخرین داده‎های مدیریتی استاندارد جهان و همچنین بر مبنای دانش، دانشگاه آزاد اسلامی را به سمت تولید علم و فرهنگ علمی مدیریت و هدایت می‎کند. ضمن اینکه ایشان تاکنون در این امر رویکرد موفقی داشته‌اند.»


گفت‎وگو از علی فراهانی


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته