دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 بهمن 1395 - 16:27
در گفت‎وگو با آنا

دکتر واشقانی فراهانی: مردم ایران به آرمان‎ها و ارزش‎های انقلاب اسلامی وفادارند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد مردم ایران با رهبری معظم له  از انقلاب اسلامی و دولت تدبیر و امید حمایت می‎کنند و از تهدیدات دشمنان هراسی ندارند.
کد خبر : 157967

دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی درباره سی‎وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: «مردم ایران با اتحاد و یکپارچگی خود به آرمان‎ها و ارزش‎های انقلاب اسلامی وفادار هستند. بنابراین مردم ایران با رهبری معظم له از انقلاب اسلامی و دولت تدبیر و امید حمایت می‎کنند.»


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه گفت: «ملت ایران با فراز و فرودهای تاریخی نشان دادند که از پس امتحان‎های سخت برآمده‌اند. بنابراین ملت ایران از تهدیدات دشمنان هراسی ندارد و با اتحاد و وحدت مقابل آن‎ها ایستادگی می‌کند. خداوند هم وعده داده است که ایستادگی کنید و با یکدیگر متحد باشید ، در این صورت پیروزی از آن شماست.»


واشقانی فراهانی افزود: «این روز الهی(22 بهمن) را پاس و یاد و خاطره حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی(ره) را هم گرامی‎ می‎داریم. ایشان یکی از استوانه‎های نظام بودند که در شکل‎گیری، پیروزی انقلاب اسلامی و دیگر نهادهای حکومتی نقش موثر و به‌سزایی داشتند.»


او ادامه داد: «قطعاً فقدان آیت‌الله هاشمی برای انقلاب اسلامی ضایعه بزرگی است. امام راحل بعد از ترور نافرجام آیت‎الله هاشمی فرمودند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است. بنابراین انقلاب اسلامی کماکان ادامه دارد و حضور باشکوه مردم نشان دهنده این امر است.»



گفت‎وگو از علی فراهانی



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته