دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 بهمن 1395 - 10:41

برگزاری سومین کنفرانس بین‌المللی پایداری در معماری و شهرسازی

کنفرانس بین‌المللی پایداری در معماری و شهرسازی هرساله در اسفند ماه در کشور امارات (شهرهای دبی و ابوظبی و مصدر) برگزار می‌شود. سومین دوره کنفرانس بین‌المللی پایداری در معماری و شهرسازی در اسفند ماه 1395توسط موسسه مطالعاتی نقش و طرح آنابافت شهر، انجمن معماری و شهرسازی استان البرز، موسسه بناشهر پایدار و موسسه سلوی نصر و با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دبی  برگزار می‌شود.
کد خبر : 157451

به گزارش گروه علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی ، با توجه به اینکه این کنگره به صورت رسمی برگزار می‌شود، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد. این کنفرانس تحت حمایت رسمی و علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی بوده و با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دبی (امارات) 22 و 23 اسفند ماه 1395برگزار می‌شود.


دکتر وحید قبادیان دبیر کنفرانس و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی، مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دبی و دکتر ایرج اعتصام، دبیر علمی کنفرانس و مدیر گروه معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران در مقطع دکتری از اساتید و چهره‌های برجسته معماری هستند. همچنین در این کنفرانس اساتید برجسته و صاحبنظری چون دکتر جان الکساندر اسمیت، دکتر فاطیما اسمیت ، دکتر حنان طالب، دکتر نیوا ماهانتا و اساتید مطرح از دانشگاه‌های Heriot watt University Dubai، British University In Dubai، Manipal University In Dubai، Islamic Azad University In Dubai حضور دارند.


در این کنفرانس چکیده تجربیات معماران مطرح دنیا در خصوص شهرسازی و معماری معاصر مورد تحلیل و ارزیابی قرار خواهد گرفت. در کنار برگزاری پنل‌های تخصصی معماری و شهرسازی توسط اساتید مطرح داخلی و خارجی، بازدید از سایت شهر مصدر و ابوظبی و دبی و پروژه‌های در حال اجرا به منظور رهیافت به راه‌حل‌های مناسب جدید برای حل مشکلات محیطی شهرهای کشور عزیزمان ایران برنامه ریزی شده است.


علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر در خصوص این رویداد علمی به پایگاه اینترنتی این کنفرانس به نشانی /camuconf.com مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته