دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور جمعی از مسئولان شهری و دانشگاهی؛

1000 دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی بوئین‌زهرا فارغ‌التحصیلی خود را جشن گرفتند

مراسم جشن فارغ التحصیلی 1000 دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا در رشته‌های مختلف همراه با گرامیداشت مقام شامخ معلم با حضور جمعی از مسئولان شهری، دانشگاهی و خانواده دانشجویان برگزار شد.
کد خبر : 15649

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس واحد بوئین‌زهرا در مراسم دومین جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان این دانشگاه که با حضور دانشجویان و خانواده های آنان برگزار شد، با خیر مقدم و تبریک ولادت امام علی (ع) و روز معلم اظهار کرد: تقارن دومین جشن فارغ التحصیلی دانشجویان این دانشگاه با جشن ولادت امام جواد (ع) دارای خیر و برکت و نشانه های توجه بزرگان دینی به علم آموزی است.



دکتر رضا شعبان نژاد با بیان اینکه کسب دانش در آموزه های دینی ما و سیره معصومین از اهمیت و جایگاه بسیار بالایی برخوردار است، جایگاه ارزنده و شایسته کشور در عرصه های مختلف جهانی بویژه در حوزه های علمی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: یکی از مولفه های مهم قدرت کشور ما در عرصه جهانی تولید علم است که امروز کشور ما در تولید علم در جایگاه قابل توجه قرار دارد.








دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا اکنون با برخورداری بیش از شش هزار دانشجو و نزدیک به پنج هزار نفر فارغ التحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی و کارشناسی ارشد نقش محوری را در تولید علم شهرستان بوئین زهرا ایفا کرده است

رئیس واحد بوئین زهرا، نقش دانشگاه آزاد اسلامی در تولید علم کشور را برجسته و موثر عنوان کرد و گفت: انصافا سهم دانشگاه آزاد اسلامی در کسب موفقیت های علمی و پژوهشی کشور بسیار بالا بوده است.


این مسئول، فارغ التحصیلی تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه را مصداق سهم دانشگاه آزاد اسلامی در کسب جهش های علمی کشور ذکر و تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا اکنون با برخورداری بیش از شش هزار دانشجو و نزدیک به پنج هزار نفر فارغ التحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی و کارشناسی ارشد نقش محوری را در تولید علم شهرستان بوئین زهرا ایفا کرده است.



شعبان نژاد، رشد علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا در سال های اخیر را خیره کننده توصیف کرد و یادآور شد: اساتید و دانشجویان این دانشگاه حضور موفقی در مسابقات علمی داشته اند و تحریر ده ها مقاله علمی پژوهشی بخشی از ظرفیت های این دانشگاه بوده است.


وی با بیان اینکه توسعه دانشگاه آزاد واحد بوئین زهرا توسعه ای متوازن، پایدار و بر اساس چشم انداز پیش بینی شده بوده، موفقیت های این دانشگاه را مرهون همدلی، همبستگی و وحدت و مدیریت اساتید، دانشجویان و کارکنان دانست و تاکید کرد: بنده لازم می دانم از مسئولان و مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی، مدیران استان قزوین و شهرستان بوئین زهرا که همراهی و تعامل بسیار خوبی با این واحد داشته اند نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم.



در پایان این مراسم ضمن تقدیر از نفرات برتر دانشجویان فارغ التحصیل، از اساتید نمونه واحد با اهدای لوح و تندیس تقدیر به عمل آمد.


به گزارش آنا، دومین جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا در آستانه ولادت امام علی (ع) و روز معلم در مراسم باشکوهی با حضور دکتر اسفندیار نیازی معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، دکتر طهمورث آقاجانی مدیرکل فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام محمدهمایون زرینه امام جمعه بوئین زهرا، ارسلان قاسمی فرماندار شهرستان بوئین زهرا و با اجرای محمود شهریاری مجری صدا و سیمای جمهوری اسلامی برگزار شد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته