دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در همایش سبک زندگی از دیدگاه مقام معظم رهبری

منادی: سه علامه بزرگ، حاصل تربیت و سبک زندگی مردم آذربایجان هستند

نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان آذربایجان شرقی گفت: سه علامه بزرگ برخاسته از خطه آذربایجان شامل علامه امینی، طباطبایی و جعفری(رض) حاصل تربیت وسبک زندگی مردم آذربایجان هستند.
کد خبر : 15608

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر علیرضا منادی در همایش سبک زندگی از دیدگاه مقام معظم رهبری گفت: سبک زندگی مردم خطه آذربایجان علامه های بزرگ و فرزندانی را تربیت کرده که در هشت سال دفاع مقدس از کشور ما دفاع کرده اند.


نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان آذربایجان شرقی افزود: سبک زندگی ما سبک دلیر پروری، شجاعت پروری، غیرت پروری و علم پروری است ما آمده ایم تا با نحوه زندگی کردن قیمتی پیدا کنیم نه اینکه به هر نحوی زندگی کنیم.


وی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با تحویل بیش از 5 میلیون دانش آموخته به کشور سهم بزرگی را در هدایت مردم و جامعه به علم آموزی ایفا کرده زیرا سبک زندگی مردم و دغدغه اکثر خانواده ها تحصیل فرزندان خود در مقاطع دانشگاهی است.


رئیس همایش ملی سبک زندگی از دیدگاه مقام معظم رهبری گفت: ایران اکنون در برابر پنج قدرت بزرگ جهان به عنوان یک قدرت بزرگ درحال مذاکره است که این نیز حکایت از عزت ایران وظلم ستیزی کشور اسلامی ما در برابر ظلم است، وظیفه ما این است که عزت و اقتدار ملی خود را حفظ کنیم و این سبک زندگی اسلامی ایرانی که مقام معظم رهبری نیز به آن تأکید دارند را به جهانیان بشناسانیم.


همایش ملی سبک زندگی از دیدگاه مقام معظم رهبری امروز نهم اردیبهشت در سالن شهریار دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: علیرضا منادی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته