دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 بهمن 1395 - 14:28
در اولین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی؛

نمایشگاه فعالیت‌های فرهنگی وزارت علوم افتتاح شد

در اولین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، نمایشگاه فعالیت‌های فرهنگی وزارت علوم در فضای نمایشگاهی این وزارتخانه آغاز به کار کرد.
کد خبر : 155379

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی وزارت علوم، دکتر سید ضیا هاشمی در مراسم افتتاح این نمایشگاه، با تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، محتوای این نمایشگاه را چکیده‌ای از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و دانشگاه‌ها اعلام کرد که می‌تواند به عنوان یک نمونه مورد توجه قرار بگیرد و این نمایشگاه‌ها در همه مراکز دانشگاهی برگزار شود.


او برگزاری این نمایشگاه را در راستای مرور برنامه‌های انجام شده در معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم دانست که به نوعی تجلیل از خدمات دست‌اندرکاران این حوزه نیز محسوب می‌شود.


مسئول کمیته دانشگاهیان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: «در روزهای نزدیک به جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نمایشگاه پیاده‌راه انقلاب نیز مقابل سردر دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.»


معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در ابتدای بازدید خود از این نمایشگاه، از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم نیز رونمایی کرد.


براساس این گزارش، در نمایشگاه فعالیت‌های فرهنگی وزارت علوم، اطلاعات آماری کانون‌های فرهنگی و هنری، انجمن‌های علمی، نشریات دانشجویی، کرسی‌های آزاداندیشی برگزارشده، گزارش مکتوب فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، تصاویر جشنواره‌های سراسری رویش و حرکت، اردوهای زیارتی رضوی و گزیده‌ای از انتشارات پژوهشکده علوم اجتماعی و مطالعات فرهنگی وزارت علوم در معرض نمایش مدیران، کارکنان و مراجعان به ستاد وزارت علوم گذاشته شده است.


همچنین در مراسم افتتاح نمایشگاه فعالیت‌های فرهنگی وزارت علوم، تنی چند از مدیران این وزارت حضور داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته