دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 دی 1395 - 14:30

فراخوان بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران اعلام شد

فراخوان بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران از سوی دبیرخانه این جشنواره اعلام شد.
کد خبر : 151685

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، تاکید بر تئاتر به مثابه اندیشه در تولیدات تئاتر دانشگاهی، توجه بر حضور شورای مشورتی کانون‌های نمایش کشور، پیگیری مطالبات دانشجویان و اجرای عموم آثار برگزیده و برقراری دبیرخانه ثابت و مستقل از اهداف و رویگردهای بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران است.


این جشنواره در هفت بخش تئاتر صحنه، تجریه‌های اجرا، مدرسان دانشگاه، برگزیدگان جشنواره‌های دانشجویی، نمایشنامه‌نویسی (جایزه استاد اکبر رادی)، پژوهش (جایزه دکتر فرهاد ناظرزاده کرمانی) و عکس و پوستر تئاتر برگزار می شود.


برای شرکت در هر بخش از این جشنواره تاریخ‌های مختلفی اعلام شده است که متقاضیان شرکت در بخش تئاتر صحنه باید فرم ثبت‌نام و سایر فرم‌های مربوطه را در سایت جشنواره به نشانی www.iiutf.ir نهایتا تا 10 بهمن تکمیل و ارسال کنند و به همین ترتیب متقاضیان بخش تجربه‌های اجرا تا 15 بهمن، بخش مدرسان دانشگاه تا 20 فروردین 96، بخش برگزیدگان جشنواره‌های دانشجویی تا پایان اسفند 95، نمایشنامه نویسی تا 25 اسفند، بخش پژوهش 25 بهمن و نهایتا متقاضیان شرکت در بخش عکس و پوستر تئاتر باید تا 30 بهمن امسال به سایت مذکور مراجعه و ثبت‌نام کنند.


بخش برگزیدگان جشنواره‌های دانشجویی به صورت غیررقابیتی است و تنها آثاری در آن پذیرفته می‌شود که در آخرین دوره از جشنواره‌های دانشجویی کشور (از خرداد تا اسفند 95) حضور داشته باشند.


همه متقاضیان شرکت در این جشنواره باید دانشجو یا دانش‌آموخته پس از خرداد سال 94 در یکی از مراکز آموزش عالی کشور باشند. که این شرایط شامل بخش مدرسان دانشگاه نمی‌شود.


هر متقاضی فقط می‌تواند خواستار حضور در یک بخش از جشنواره باشد و همچنین به گروه‌های راه یافته به جشنواره، کمک هزینه تعلق می‌گیرد.


همچنین زمان برگزاری بخش‌های مختلف بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی به شرح زیر است:


































تئاتر صحنه



15 تا 21 اردیبهشت 96



تجربه‌های اجرا



15 تا 21 اردیبهشت 96



مدرسان دانشگاه



15 تا 21 اردیبهشت 96



برگزیدگان جشنواره‌های دانشجویی



15 تا 21 اردیبهشت 96



نمایش‌نامه نویسی



دهه اول اردیبهشت 96



پژوهش



15 تا 21 اردیبهشت 96



عکس و پوستر تئاتر



15 تا 21 اردیبهشت 96





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته