دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 بهمن 1393 - 17:10
دکتر دادکان خبر داد:

ارائه تسهیلات بیشتر به دانشجویان قهرمان دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر دادگان در مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون اظهار داشت: درصدد اصلاح آیین‌نامه‌های موجود درخصوص بهره مندی دانشجویان قهرمان از تسهیلات بیشتری در دانشگاه آزاد اسلامی هستیم.
کد خبر : 1483

به گزارش خبرگزاری آنا، دکتر دادکان معاون ورزش دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به قهرمانان و مدال آوران، گفت: عنوان قهرمانی به مرور زمان کم فروغ می شود اما اگر قهرمانی خود را با کسب علم و دانش همراه سازید، ماندگار می شوید.


دادکان افزود: شما با داشتن تجربه ای وسیع در حوزه ورزش می توانید در آینده به مدیران، مربیان و سرپرستان موفقی در عرصه ورزش تبدیل شوید. امیدوارم قهرمانان امروز در آینده ای نزدیک بتوانند اندوخته های خود را به نسل های بعدی انتقال دهند.


محمد دادکان در پاسخ به درخواست ورزشکاران از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: درصدد اصلاح آیین نامه های موجود درخصوص بهره مندی دانشجویان قهرمان از تخفیف شهریه هستیم.


در ادامه این مراسم کمیته تدوین آیین نامه جدید ارائه تسهیلات به قهرمانان دانشگاه آزاد اسلامی متشکل از بهداد سلیمی، حمید سوریان، حسن عسگری، احسان حدادی، سپیده توکلی، سونیا گماری، حجت الله مزارعی و اسماعیل عبادی تشکیل شد.


در پایان از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به 100 نفر از مدال آوران دانشگاه آزاد اسلامی در بازی های آسیایی 2014 اینچئون لوح تقدیر اهدا شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: دادگان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته