دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 دی 1395 - 13:02

نتایج ثبت نام دانشگاهیان برای اعزام به عتبات عالیات فردا اعلام می‌شود

نتایج نهایی قرعه‌کشی دانشگاهیان متقاضی اعزام به عتبات عالیات فردا در سایت لبیک اعلام می‌شود. به گفته رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، در این دوره 82912 نفر برای اعزام به عتبات عالیات در سایت لبیک ثبت نام کرده بودند و بیشترین گروه ثبت نام کنندگان دانشجویان متاهل و بعد از آن پسران و دختران دانشجو بوده‌اند.
کد خبر : 146103

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دانشگاهیانی که در قرعه‌کشی برای تشرف به عتبات عالیات از تاریخ 21 آذر تا 5 دی‌ماه در سایت لبیک ثبت نام کرده بودند، از فردا می‌توانند نتایج نهایی این قرعه‌کشی را در در این سایت و همچنین از طریق پیامکی که برای آن‌ها ارسال می‌شود ببینند. پیش از این اعلام شده بود قرعه‌کشی امروز انجام و نتایج اعلام می‌شود.


پذیرفته‌شدگان از فردا می‌توانند ثبت‌نام خود را نهایی کنند.


به گفته حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، بین روزهای 21 آذر تا 5 دی ماه 82912 نفر برای اعزام به عتبات عالیات در سایت لبیک ثبت نام کرده بودند و در این دوره بیشترین گروه ثبت نام کنندگان دانشجویان متاهل و بعد از آن پسران و دختران دانشجو بوده‌اند.


در این دوره مسابقه ویژه‌ای هم برای همه ثبت نام کنندگان در عتبات دانشگاهیان در نظر گرفته شده است که جزئیات آن از سایت لبیک اعلام خواهد شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته