دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 ارديبهشت 1394 - 10:38

استان تهران، قهرمان تکواندوی دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی/ نایب قهرمانی به البرز رسید

مسابقات تکواندوی قهرمانی دانشجویان پسر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کل کشور در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار شد. در این رقابت ها 224 تکواندوکار از 28 استان کشور به مدت 3 روز و در 8 وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند.
کد خبر : 14556

به گزارش خبرنگار آنا، در پایان این رقابت ها در وزن اول محمد سلیمانی از تهران اول، حمیدرضا افشاری از زنجان دوم و عسگر کریمی از فارس و امیرحسین خزایی از مازندران مشترکا سوم شدند.


در وزن دوم نیز جعفر خلیل زاده از تهران، امین خاکشور از سمنان مقام های اول و دوم را از آن خود کردند و پوریا حسنوند از همدان و امین احمدی از زنجان مشترکا سوم شدند.


در وزن سوم میثم باقری از کرج اول، الیاس خالدی از شوشتر دوم و محمود صابری از همدان و مجتبی کرامتی از تهران نیز به مقام سوم رسیدند.


در وزن چهارم علی احمدی آباد از خراسان رضوی اول، کاوه رضایی از تهران دوم و جواد افتاده از فارس و احمد صفرپور از سیستان و بلوچستان به صورت مشترک سوم شدند.



در وزن پنجم مجید بهرامی از کرج اول، مهدی غفاری از تهران دوم و رضا روحی اصفهانی از شوشتر و عبدالسعدی رمضانی از هرمزگان نیز به مقام سوم نائل شدند.


در وزن ششم پیمان جهان تاب ازتهران اول، حسن شبیری از مازندران دوم و پوریا سجاق از خورستان و محمد عباسپور از کرمان سوم شدند.


در وزن هفتم نیز پیام قبادی از کرج اول شد و سعید رجبی از تبریز به مقام دوم دست یافت و شاهین جلیلی از سمنان و محمد شرج پور از مازندران نیز سوم شدند.


در وزن هشتم این مسابقات نیز کرج با آرش دباغ تفرشی اول شد و تهران با سیاوش فخرایی مقام دوم را کسب کرد. همچنین آرش مختاری از فارس و صمد اقوامی از سمنان نیز مقام سوم را از آن خود کردند.


در پایان این مسابقات در بخش تیمی نیز تیم دانشگاه آزاد استان تهران با کسب مجموع 70 امتیاز اول شد و تیم کرج با کسب امتیاز 58 به مقام دوم رسید و خوزستان با 32 امتیاز به مقام سوم دست یافت.


همچنین در بخش تیمی مازندران با کسب 29 امتیاز به مقام سوم مشترک در این دوره از رقابت ها دست پیدا کرد. به گزارش آنا در مراسم اختتامیه این مسابقات در واحد کرج از تیم ها و نفرات برتر با حضور مسئولان تجلیل شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته