دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 دی 1395 - 15:15
در حکمی از سوی وزیر بهداشت

رئیس جشنواره‌های تیتر 10 و دانشجوی نمونه منصوب شد

محمدرضا فراهانی، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری دهمین جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی (تیتر 10) و رئیس بیست‌وپنجمین جشنواره دانشجوی نمونه منصوب شد.
کد خبر : 145466

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از روابط‌عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت در احکامی محمدرضا فراهانی، معاون فرهنگی و دانشجویی این وزارت‌هانه را به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری دهمین جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی (تیتر 10) و رئیس جشنواره دانشجوی نمونه وزارت بهداشت منصوب کرد.


دهمین جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی موسوم به تیتر 10 با شعار "مسئولیت اجتماعی دانشگاه، نقادی منصفانه و آزادانه" و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی، وزارت علوم و وزارت بهداشت بهمن امسال در تهران و به میزبانی وزارت بهداشت برگزار می‌شود.


این جشنواره در 5 بخش آثار برگزیده، نشریات برگزیده، فضای مجازی، بخش ویژه و نویسندگان برتر برگزار و آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 15 دی اعلام شده است.


بیست‌وچهارمین جشنواره دانشجوی نمونه هم امسال به میزبانی وزارت بهداشت و در سطح دانشگاه‌های کشور (اعم از دانشگاه‌های دولتی وزارت علوم و بهداشت، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام‌نور، فرهنگیان و موسسات غیر دولتی) برگزار می‌شود. آخرین مهلت ارسال رزومه دانشجویان به این جشنواره تا آبان امسال بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته