دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آذر 1395 - 12:22
در جلسه توافق برنامه‌های نماز دانشگاه آزاد اسلامی با ستاد اقامه نماز کشور انجام شد

رونمایی از سامانه جامع مدیریت عملکرد نماز دانشگاه آزاد اسلامی

در جلسه توافق برنامه‌های نماز سال 96 دانشگاه آزاد اسلامی با ستاد اقامه نماز کشور که صبح امروز با حضور دکتر سید طه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علی فیقه حبیبی دبیر ستاد اقامه نماز دانشگاه، دکتر رضایی نماینده رئیس جمهور در امر اقامه نماز و معاونان ستاد اقامه نماز کشور برگزار شد، از سامانه جامع مدیریت عملکرد نماز دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد.
کد خبر : 142140

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، این سامانه را دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان بر اساس بند 6 توافق‌نامه برنامه‌های نماز سال 95 ستاد اقامه نماز کشور با دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان راه‌اندازی، تکمیل و به‌روزرسانی سامانه جامع مدیریت عملکرد نماز، راه‌اندازی کرده است.


از مزایای این سامانه این است که علاوه بر تسهیل گزارش‌گیری، روند ارزیابی‌های سالانه را نیز آسان می‌کند و گام بزرگی برای تمرکز اطلاعات و پایش همه مساجد دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور، کانون‌های یاوران نماز، پژوهش‌ها و پایان‌نامه‌های با موضوع نماز است.


این سامانه برای اولین بار در کشور از سوی دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شده است و از آن به عنوان الگویی برای سازمان‌ها و حتی ستاد اقامه نماز کشور نام می‌برند.


در این جلسه نماینده رئیس جمهور در امر اقامه نماز از راه‌اندازی چنین سامانه‌ای برای این ستاد از سوی دانشگاه آزاد اسلامی استقبال کرد.


سامانه جامع مدیریت عملکرد نماز دانشگاه آزاد اسلامی تحت وب و قابل دسترسی از طریق همه مرورگرها است و همچنین قابلیت استفاده بر روی انواع دستگاه‌های کامپیوتر، تبلت و موبایل را نیز دارد. این سامانه شامل 30 فرم دریافت اطلاعات مربوط به نماز است و می‌توان در آن بیش از 33 گزارش متنوع با قابلیت دریافت خروجی اکسل را به دست آورد.


طرح پایلوت این سامانه در همه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اجرا شده است و در حال حاضر آماده استفاده در همه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در کل کشور است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته