دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آذر 1395 - 16:57
عصر امروز صورت گرفت

رونمایی از یادمان همبستگی دانشجویی واحد پرند با حضور دکتر سیدطه هاشمی

یادمان همبستگی دانشجویی واحد پرند به مناسبت روز دانشجو با حضور معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران رونمایی شد.
کد خبر : 141613

به گزارش خبرنگار آنا، بعد از ظهر امروز یادمان همبستگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند با حضور دکتر سیدطه هاشمی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر احمد شمس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی، کیوان صائب رئیس واحد پرند و جمعی از معاونان و مدیران این دانشگاه رونمایی و افتتاح شد.


این اثر هنری به مناسبت بزرگداشت 16 آذر روز دانشجو با تاکید بر وحدت و همبستگی دانشجویی به دست سیدطه هاشمی به نمایندگی از دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد. این یادمان بر وحدت و همبستگی دانشجویی تاکید دارد.



هاشمی در این مراسم دست‌نوشته ای نگاشت. او در دست‌نوشته خود آورده است: هنر عالی‌ترین جلوه زیبای خداوند است و خداوند بدون تردید اول زیبایی‌های عالم را خلق کرد. او زیباست و زیبایی‌ها را دوست دارد؛ قاعدتا بعد از خلق زیبایی و جلوه‌های هنری آن خداوند عشق را آفرید و هنرمندان عاشقان زیبایی و جلوه‌های ماندگار خلقت هستند.


درود بر دانشجویانی که برای آزادی، استقلال و استقرار نظام مردمی جمهوری اسلامی خون خود را نثار کردند.


معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در مراسم روز دانشجو این واحد دانشگاهی هم حضور یافتند و سخنرانی کردند.



انتهای پیام/

برچسب ها: سیدطه هاشمی
ارسال نظر
قالیشویی ادیب