دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آذر 1395 - 14:36

انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نیمه اسفند برگزار می‌شود

دومین دوره انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نیمه اسفند امسال در همه واحدهای دانشگاهی برگزار می‌شود.
کد خبر : 140750

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی با موضوع ابلاغ ضوابط ناظر بر نشریات دانشگاهی و دستورالعمل اجرائی آنا و شیوه‌نامه برگزاری انتخابات نمایندگان مدیر مسئول نشریات دانشجویی، دومین دوره انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در نیمه اسفند ترم دوم سال تحصیلی جاری در همه واحدهای دانشگاهی برگزار می‌شود.


انتخابات در این دوره به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه www.farhangi.iau.ir و با نظارت اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی انجام می‌شود.


واحدهای دانشگاهی باید در زمینه ثبت‌نام همه مدیران مسئول نشریات دانشجویی در زمان مقرر اطلاع‌رسانی‌های مناسب را انجام دهند. بررسی صلاحیت‌ها بر عهده مدیران کل فرهنگی و اجتماعی واحدهای دانشگاهی است.


واحدهای دانشگاهی و دبیرخانه‌های هیات امنای استانی که تاکنون، کمیته ناظر بر فعالیت نشریات دانشگاهی را تشکیل نداده‌اند، فقط تا پایان آذر فرصت دارند تا این کمیته را تشکیل و به معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه اعلام کنند.


واحدهای دانشگاهی جامع، بسیار بزرگ و مستقل و دبیرخانه‌های هیات امنای استانی که اعضای کمیته ناظر بر نشریات آنها تکمیل نشده است یا به واسطه جابه‌جایی اعضا به صورت ناقص اعلام شده است نیز باید تا پایان آذر، نواقس را برطرف و تغییرات احتمالی اعضا را اعلام کنند.


در صورت وجود مغایرت آیین‌نامه‌ای، نقص در تعداد اعضا یا اعلام‌نکردن تغییرات در کمیته‌های ناظر بر فعالیت نشریات دانشجویی، امکان برگزاری انتخابات در واحدها وجود ندارد و این موضوع از طریق سامانه انتخابات قابل رصد است و مسئولیت برگزاری‌نشدن انتخابات و تضییع حقوق مدیران مسئول نشریات برعهده رئیس و معاون دانشجویی و فرهنگی واحدهای دانشگاهی خواهد بود.


کارشناسان رابط نشریات همه واحدهای دانشگاهی موظف هستند برای اطلاع از آخرین وضعیت کمیته‌های ناظر بر فعالیت نشریات دانشگاهی، از طریق تماس با شماره 47351327-021 از اداره نشریات فرهنگی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تاییدیه نهایی و رمز ورود به سامانه را دریافت کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته