دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ثبت‌نام در جشنواره تیتر 10 آغاز شد

معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آغاز فرآیند ثبت‌نام در دهمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور خبر داد.
کد خبر : 140696

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، این جشنواره با هدف ظرفیت‌سازی در فعالان و علاقه‌مندان نشریات دانشجویی برای ارتقای روزنامه‌نگاری تخصصی از طریق معرفی چهره‌های موثر این‌گونه نشریات به جامعه رسانه‌ای کشور و توسعه کمی و کیفی نشریات دانشجویی برگزار می‌شود.


با ابلاغ دستورالعمل اجرائی جشنواره نشریات دانشجویی، همه دانشجویان شاغل به تحصیل کشور شامل دانشجویان دانشگاه‌های وزارت‌خانه‌های بهداشت و علوم و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند برای شرکت در جشنواره "تیتر۱۰"، از طریق سامانه titr۱۰.ir ثبت‌نام و آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.


ثبت‌نام جشنواره تیتر 10 از امروز آغاز شده است و تا ۱۵ دی ادامه دارد. دهمین «جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور» در سه بخش اصلی شامل «آثار برگزیده»، «نشریات برگزیده» و «فضای مجازی» و همچنین دو بخش ویژه و نویسندگان برتر برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته