دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آذر 1395 - 17:15
در مراسم بزرگداشت روز دانشجو در واحد تهران غرب:

دادگان: پیام دانشجویان این بود که آزاد به دنیا آمده‌ایم و باید آزادانه زندگی کنیم

مراسم بزرگداشت روز دانشجو بعد از ظهر امروز با حضور دکتر محمد دادگان معاون ورزش، دکتر محمد تقی طباطبایی مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر، دکتر حبیب‌الله اسماعیلی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی، دکتر نصیرزاده مسئول بسیج کارکنان، دکتر پروین داداندیش رئیس واحد تهران غرب دانشگاه آزاد اسلامی در دانشکده فنی مهندسی این واحد برگزار شد.
کد خبر : 140222

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در این مراسم از اولین بازی مدافعان حرم که از سوی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب طراحی شده بود رونمایی شد. شخصیت اصلی این بازی کیانوش رستمی و نفر دوم امیر نوری بازیگر سینما و تلویزیون و سوم شهید سید مصطفی موسوی است که در حین بازی شهید می‌شود. این بازی از سوی مادر شهید موسوی و با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد.


محمد دادگان معاون ورزش دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این مراسم گفت: «من با 43 سال سابقه از زمان دانشجویی تا الان فقط می‌خواهم بگویم که پیام آن دانشجویانی که آن زمان خون دادند این بود که ما آزاد به دنیا آمده‌ایم و اجازه داریم آزادانه صحبت کنیم.»


دادگان گفت: «من به شما دانشجویان در محیط‌های علمی توصیه می‌کنم که بدانید ورزش در همه دنیا سرگرمی است و در ایران سرگرم کننده. شما گول ارتباطات نامانوس را نخورید چون پول شما را می‌خورند و سرتان را کلاه می‌گذارند.»


توسعه شرکتهای دانش بنیان فرهنگی، راهبرد دانشگاه آزاد اسلامی


حبیب‌الله اسماعیلی، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم گفت: «ساختن بازی‌های رایانه‌ای از منظر فرهنگی به تعمیق مناسبات فرهنگی و ارتباطات فرهنگی و مذهبی کمک می‌کند.»


اسماعیلی گفت:‌ «دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس برنامه راهبردی خود در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان فرهنگی و اجتماعی با عنایت و درایت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه اقدامات زیادی را انجام داده است و این شرکت‌ها را توسعه می‌دهد و واحد تهران غرب هم در این زمینه پیشتاز است.»


او افزود: «اگر ما بتوانیم از ذخایر فرهنگی و بومی خود منابع را به زبان امروز برگردانیم، چیزی که نسل ما به آن نیاز دارد، از گسست فرهنگی پیشگیری کرده‌ایم.»


او در پایان گفت: ‌«امروزه روش‌های سنتی شاید زیاد تاثیرگذار نباشد اما همین فعالیت‌ها وقتی وارد حوزه هنر و انیمیشن می‌شود تاثیرش چند برابر می‌شود اینکه اولین کار به اسم مدافعان حرم هم پیوند خورده است به تداوم خون شهدا کمک می‌کند.»


در ادامه از طراحان بازی مدافعان حرم و نقش اصلی آن و تعدادی از دانشجویان برتر واحد تهران غرب با اهدای لوح تقدیر شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته