دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آذر 1395 - 16:23

پیام رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای به مناسبت 16 آذر

دکتر مسعود شفیعی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در پیامی سالگرد حماسه 16 آذر را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور بویژه دانشجویان تبریک گفت.
کد خبر : 139826

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در متن این پیام آمده است:


«بدون شک، نعمت بزرگ استقلال و آزادی و امنیت پایدار امروز کشورمان مرهون مجاهدت و فداکاری جوانان و دانشمندان بزرگواری است که با خون خود نهال پر خیر و برکت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند. آن نهال که امروزه به درختی تنومند و استوار تبدیل شده، حال به دست شما عزیزان سپرده شده است.


این مسوولیتی بس سنگین و بزرگ است که همه ملت و بویژه شما دانشجویان مسلمان که به حق سردمداران پیشرفت و ترقی این کشور هستید، در قبال آن وظیفه دارید. 16 آذر، روز دانشجو فرصتی ارزشمند برای بررسی هویت تاریخی و رسالت ملی و دینی دانشجویان است. جنبش اصیل دانشجویی پس از فروپاشی نظام ستم‌شاهی و برقراری نظام مقدس جمهوری اسلامی، به تعقیب آرمان‌های ارزشی خویش در مبارزه با استکبار و عدالت‌خواهی پرداخت و در ادامه فعالیت‌های خود پاسداری از نظام نوپای انقلاب، تلاش برای آبادانی و پیشرفت کشور و مقابله با توطئه‌های دشمنان اسلام را سرلوحه کار خویش قرار داد.


دانشجوی آگاه با الهام از سیره سیاسی الهی امام امت (ره)، نصایح رهبر فرزانه انقلاب و حرکت در خط سرخ شهادت ،توانسته است دور از هیاهوی تبلیغاتی دشمنان، استقلال‌طلبی، آزادی‌خواهی و استکبارستیزی خود را حفظ کند.


اینجانب ضمن پاس داشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با استکبار در روز 16 آذر 1332، به عنوان نماد آزادگی و استکبار ستیزی دانشجوی مسلمان، توفیقات روزافزون خانواده بزرگ دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای کشور را در همه امور به ویژه در عرصه فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی از خداوند متعال مسألت می‌کنم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته