دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حکم مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی :

مصدق، نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیات نظارت بر تشکل‌های استان البرز شد

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی دکتر علیرضا مصدق را به عنوان نماینده رئیس دانشگاه در هیات نظارت بر تشکل‌های استادان استان البرز منصوب کرد.
کد خبر : 139027

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن نمازی، مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی علیرضا مصدق، مدیرکل امور حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی را با موافقت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده رئیس دانشگاه در هیات نظارت بر تشکل‌های استادان استان البرز منصوب کرد.


در این حکم خطاب به مصدق آمده است:


«نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به استناد بند ج ماده 4 آیین‌نامه تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاهیان مصوب جلسه 448 مورخ 78/6/9 شورای عالی انقلاب فرهنگی و بنا بر موافقت و تفویض اختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، به موجب این حکم به عنوان نماینده ریاست دانشگاه در هیات نظارت بر تشکل‌های استادان استان البرز به مدت یکسال منصوب می‌شوید.


ضروری است نسبت به برگزاری منظم جلسات هیات نظارت تر تشکل‌های استادان و نیز اجرای کامل قوانین و مقررات مربوطه با هماهنگی اداره کل تشکل‌های اسلامی سیاسی اهتمام کنید.


امید است با توکل به خداوند متعال و با صداقت کاری، امانت‌داری و قانومندی در انجام وظایف مربوطه(براساس میثاق‌نامه و شرح وظایف پیوست) موفق و موید باشید.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته