دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آذر 1395 - 14:06
امکان حضور دانشگاه‌های وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی در جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت

اضافه‌شدن رشته استندآپ کمدی به جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت/ آخرین مهلت ثبت‌نام تا 1 دی

رشته استند‌آپ کمدی با هدف آگاهی‌بخشی، نشاط و ترویج سبک زندگی صحیح، برای اولین بار در بخش دانشجویی هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود.
کد خبر : 137518

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با اعلام فراخوان «هشتمین جشنواره فرهنگی» وزارت بهداشت با موضوع «آزاد» برای جامعه پزشکی کشور (ویژه دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت و موضوع آزاد ویژه کارمندان، استادان، اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت و دانش‌آموختگان علوم پزشکی کشور) و موضوع «سلامت»، (ویژه دانشجویان همه دانشگاه‌ها، مراکز و موسسات آموزش عالی کشور) از اوایل آبان این جشنواره رسما کار خود را آغاز کرده است.


از تغییرات مهم و منحصر به فرد جشنواره هشتم، امکان شرکت دانشجویان دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی در جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت است.


در جشنواره هشتم شرکت‌کنندگان در بخش‌ها و رشته‌های ادبی، تئاتر، فیلم، هنرهای تجسمی و موسیقی با هم رقابت می‌کنند.


در این جشنواره برای اولین بار بخش «استندآپ کمدی» با هدف حمایت و شناسایی استعدادهای جوان در رشته استندآپ کمدی به سایر بخش‌های رشته‌های نمایش اضافه شده است.


متقاضی شرکت در بخش استندآپ کمدی می‌توانند یک فایل تصویری با حداکثر مدت زمان ۲۰ دقیقه را برای بازبینی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. همچنین در این رشته دانشجویان می‌توانند خاطرات دوران تحصیل، آموزش بالینی، زندگی خوابگاهی، و مطالب طنزآمیز خود را ترجیحا‏ در حوزه سلامت اجرا کنند.


آثاری که با توجه به نیازهای فرهنگی و اجتماعی و با مفهوم «آگاهی بخشی»، «امید»، «نشاط و ترویج سبک زندگی صحیح» اجرا شده باشند و همچنین آثاری که دارای نوآوری و خلاقیت و به دور از واژه‌ها و رفتارهای غیراخلاقی باشند، در اولویت انتخاب قرار می‌گیرند.


همه متقاضیان شرکت در «هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت» می‌توانند برای ثبت‌نام و ارسال آثار تا 1 دی به وب‌سایت این جشنواره به نشانی www.festivalf.behdasht.gov.ir مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته