دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آبان 1395 - 16:21

اعضای شورای مرکزی کانون‌های اخلاق حرفه‌ای انتخاب شدند

انتخابات شورای مرکزی مجمع کانون‌های اخلاق حرفه‌ای دانشگاه‌های علوم‌پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار و اعضای این شورا از میان دانشجویان انتخاب شدند.
کد خبر : 133081

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، به نقل از مفدا، انتخابات شورای مرکزی مجمع کانون‌های اخلاق حرفه‌ای با حضور دبیران کانون‌های اخلاق حرفه‌ای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و همزمان با برگزاری اولین مجمع این دبیران برگزار شد.


با رای دبیران حاضر در جلسه هفت نفر به عنوان اعضای اصلی و دو نفر به عنوان اعضای علی‌البدل شورای مرکزی کانون‌های اخلاق حرفه‌ای دانشگاه‌های علوم‌پزشکی انتخاب شدند.


بر اساس آرای به دست آمده هوداد نقشوار از دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ۲۱ رای، سعید ترشیزی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز با ۱۸ رای، سید مجتبی غلمان از دانشگاه علوم پزشکی یزد با ۱۶رای، عالیه سرگزی از دانشگاه علوم پزشکی زابل با ۱۳رای، محسن فرهنگ از دانشگاه علوم پزشکی جهرم با ۱۰رای، مریم سادات حسینی از دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۸ رای، علیرضا مرزبان از دانشگاه علوم پزشکی کرمان با ۸ رای، امیر مسعود کوشکی از دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با ۷ رای، فاطمه فدایی از دانشگاه علوم پزشکی همدان با ۷ رای به ترتیب بیشترین آرا را کسب کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب