دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آبان 1395 - 09:04
نگاهی به غرفه سازمان انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه مطبوعات:

سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه، آماده ارائه خدمات به نهادهای خارج از دانشگاه

امسال، سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی هم برای به نمایش گذاشتن خدماتی که می تواند به مطبوعات ارائه کند در نمایشگاه مطبوعات و رسانه ها شرکت کرده است.
کد خبر : 132731

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا در غرفه سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی یک ماشین چاپ ساده قرار گرفته است که مخاطبان را با شیوه چاپ آشنا می‌کند. این سازمان علاوه بر روزنامه فرهیختگان که متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی است کار چاپ نشریاتی مانند سیمای شهر، صبح ایرانیان، ندای دانشگاه و در مقاطعی بخشی از روزنامه خراسان را انجام می‌دهد و احتمالا به زودی چاپ بخشی از روزنامه ایران را هم بر عهده خواهد گرفت.



علاوه بر نشریه‌های سراسری، نشریات تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و برخی دیگر از نشریات داخلی این دانشگاه در این سازمان به چاپ می‌رسد. سازمانی که زمانی برای چاپ سوالات امتحانی ایجاد شده بود حالا به قابلیتی رسیده است که می‌تواند سفارشات بخش‌های خارج از دانشگاه را هم انجام دهد.


سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی از امکانات چاپ روزنامه‌ای به صورت 16 صفحه همزمان با اندازه 35*50، لیتوگرافی، چاپ‌های دیجیتال رنگی و سیاه‌سفید، چاپ 2 دوروقی دورنگ و تک‌رنگ، چاپ 4.5 ورقی و ... و انواع کارهای مرتبط با صحافی برخوردار است و این خدمات را به متقاضیان داخل و بیرون دانشگاه عرضه می‌کند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته